24 czerwca 2019 r. godz. 16:00, Magistrat Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, Sale: Lea i Kupiecka.
Podczas spotkania dyskutowano o możliwościach utworzenia nowych Punktów Obsługi Mieszkańców w siedzibach rad dzielnic oraz innych lokalizacjach.
Radni zapoznali się z wynikami analizy mini magistratów na przykładzie Warszawy oraz kilku wybranych europejskich metropolii, z której jednoznacznie wynika, iż radykalnie zmniejsza się skala obsługi bezpośredniej przy wzroście skali obsługi elektronicznej. Dodatkowo zaprezentowano wyniki analizy celowości uruchomienia dodatkowych punktów obsługi mieszkańców w siedzibach rad dzielnic opracowanej na podstawie prac Zespołu Zadaniowego ds. jakości obsługi mieszkańców w Urzędzie Miasta Krakowa i miejskich jednostkach organizacyjnych w Krakowie powołanego Zarządzeniem nr 354/2019 Prezydenta Miasta Krakowa z 19. 02. 2019 r. i przedstawiono wnioski Zespołu Zadaniowego - w obecnej chwili nie ma możliwości otwarcia Punktu Obsługi Mieszkańców lub Dziennika Podawczego w jakiejkolwiek lokalizacji rady dzielnicy Miasta Krakowa.
Podsumowując prezentacje i analizy przedstawiciele Miasta podkreślili, że nie będą proponowali takiego rozwiązania, Urząd Miasta Krakowa skupi się na rozwijaniu obsługi zdalnej ( m.in. call center, Internet, aplikacje na telefony).