Nazwa | Ewidencja dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym |
Sposób udostępniania |
Na wniosek
Pytania lub wniosek w formie elektronicznej, dotyczące rejestru można kierować na e-mail: sekretariat@dpshelclow.pl lub w formie pisemnej na adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów 2.
|
Podstawa prawna |
1. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, 2. Statut Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów ul. Helclów 2 w Krakowie, stanowiący załącznik do uchwały Nr LXXVII/1156/13 Rady Miasta Krakowa z dnia 26 czerwca 2013 r. 3. Zarządzenie Nr 55/2018 r. z dnia 27 grudnia 2018 r. Dyrektora Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie w sprawie wprowadzenia do stosowania w Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów Instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt. |
Uwagi | Ograniczenie dostępu do rejestru następuje w szczególności ze względu na ograniczenia określone w przepisach: ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy z 13 marca 2004 o pomocy społecznej, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (szczególnie art. 23 i art. 24), rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. |