Nazwa | Rejestr pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektora DPS |
Sposób udostępniania |
Na wniosek
Pytania lub wniosek w formie elektronicznej, dotyczące rejestru można kierować na e-mail: sekretariat@dpshelclow.pl lub w formie pisemnej na adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów 2.
|
Podstawa prawna |
1. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, 2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, 4. Statut Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów ul. Helclów 2 w Krakowie, stanowiący załącznik do uchwały Nr LXXVII/1156/13 Rady Miasta Krakowa z dnia 26 czerwca 2013 r. |
Uwagi |
Ograniczenie dostępu do rejestru następuje w szczególności ze względu na ograniczenia określone w ustawie o ochronie informacji niejawnej oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych – art. 5 ust 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 o dostępie do informacji publicznej; ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę DPS (ograniczenie to nie dotyczy informacji o osobach pełniących funkcje publiczne, mających związek z pełnieniem tych funkcji, w tym o warunkach powierzenia i wykonywania funkcji, oraz przypadku, gdy osoba fizyczna lub podmiot rezygnują z przysługującego im prawa). Ograniczenie dostępu do informacji z rejestru może nastąpić także ze względu na przepisy o ochronie danych osobowych: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. |