Jak mogę złożyć wniosek?
Wniosek można wysłać pocztą, wypełniony wrzucić do urny w Wydziale lub dla poszczególnych usług złożyć elektronicznie ( w przypadku ML-07 procedury ML-19 i ML-27).
Co z potwierdzeniem wniosku przez administrację?
Wniosek nie musi być potwierdzony przez administrację. Z uwagi na epidemię Wydział Mieszkalnictwa sam pozyska niezbędne informacje z administracji.
Problemy z pozyskaniem potrzebnych dokumentów.
Dokumenty, których pozyskanie z uwagi na epidemię jest utrudnione (np. zaświadczenia) można donieść w terminie późniejszym. Jeżeli mają Państwo wyznaczony termin uzupełnienia dokumentacji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Sekretariat Wydziału Mieszkalnictwa: 12 616 8241, 12 616 8242
e 'mail: ml.umk@um.krakow.pl
Oglądanie lokali.
W celu obejrzenia zaoferowanego lokalu należy skontaktować się z administracją.
Do kogo należy kierować prośbę w sprawie obniżki/ rezygnacji z pobierania opłat czynszowych za lokale użytkowe w nieruchomościach z udziałem GMK/SP i jak wygląda podejmowanie decyzji?
Wnioski o obniżkę/rezygnacje z pobierania opłat czynszowych za lokal użytkowe należy składać do zarządcy/administratora nieruchomości. Decyzja podejmowana jest po uzgodnieniu ze współwłaścicielami nieruchomości lub ich przedstawicielami ustawowymi.
Co w sytuacji, gdy kończy się ważność oferty, a nie ma możliwości podpisania umowy w Biurze Obsługi Mieszkańców np. z uwagi na przebywanie pracowników na kwarantannie:
Należy złożyć do Wydziału Mieszkalnictwa pismo z informacją o zamiarze podpisania umowy najmu z jednoczesnym wnioskiem o przedłużenie ważności oferty. Sprawa zostanie zweryfikowana i udzielimy odpowiedzi w powyższym zakresie.