PROCEDURY realizowane przez Wydział
PORTAL eup/Planowanie przestrzenne
REJESTRY prowadzone w Wydziale
Internetowy Dziennik Zapytań
- prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższą informacją:
Za pośrednictwem Internetowego Dziennika Zapytań każdy zarejestrowany użytkownik może wysłać do Urzędu Miasta Krakowa
zapytanie w sprawach związanych z funkcjonowaniem Urzędu Miasta Krakowa.
IDZ umożliwia obsługę korespondencji niepodpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym, kierowanej do Urzędu Miasta Krakowa za pomocą dedykowanego narzędzia.
Z tego powodu nie służy on do:
- obsługi zapytań stanowiących wnioski o udostępnienie informacji publicznej, w rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej, z uwagi na odrębne uwarunkowania formalno-prawne,
- załatwiania spraw wymagających złożenia osobistego podpisu oraz spraw realizowanych w drodze postępowania administracyjnego,
- obsługi złożonych zapytań, których przygotowanie odpowiedzi przekracza 7 dni,
- obsługi zapytań, których przedmiot podlega wyłączeniu jawności na podstawie przepisów szczególnych,
- obsługi zapytań wymagających zajęcia stanowiska przez właściwy podmiot.
W wyżej opisanych przypadkach należy złożyć zapytanie na piśmie na adres urzędu, czy konkretnego wydziału lub elektronicznie za pośrednictwem Portalu Elektronicznych Usług Publicznych Miasta Krakowa
- Odnośnik do Portalu eup
IDZ
W sprawach dokumentów i informacji niezamieszczonych w BIP MK należy złożyć wniosek o udostępnienie informacji publicznej, zgodnie z Procedurą OR-2 Odnośnik do procedury
Formularz elektroniczny wniosku o udostępnienie informacji publicznej