WYDAWANIE I REJESTRACJA DZIENNIKÓW BUDOWY
W sprawie wydawania dzienników budowy prosimy o kontakt telefoniczny 12/616-8004
Wniosek należy złożyć wraz z dziennikiem budowy zakupionym we własnym zakresie oraz z kopią uzyskanej decyzji pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności.
Do wniosku należy dołączyć również - jeśli takie zostały wydane - decyzje zamienne oraz decyzje o przeniesieniu decyzji na innego inwestora dedykowane dla inwestycji, dla której wydany ma być dziennik budowy.
Szczegóły usługi, w tym druk wniosku, znajdują się na stronie: Procedura AU-7
Od 27 stycznia 2023 r. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 22 grudnia 2022 r. w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (dalej EDB) istnieje możliwość przydzielenia inwestorowi, na koncie tego inwestora w systemie EDB, dostępu do elektronicznego dziennika budowy.
Dostęp do EDB odbywa się poprzez portal internetowy Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego: link do EDB
Jednocześnie informuje się, że zakupiony dziennik powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 22 grudnia 2022 r. w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy.