PORTAL KLIENTA – to aplikacja skierowana do stron postępowania w sprawach prowadzonych przez Wydział Architektury i Urbanistyki. Za pośrednictwem portalu, zalogowany użytkownik ma możliwość zapoznania się z informacjami o etapie rozpatrywania sprawy oraz z treścią kluczowych dokumentów i pism w sprawie. Użytkownik uzyskuje dostęp tylko do spraw, w których przysługują mu uprawnienia strony postępowania.
JAK ZAŁOŻYĆ KONTO
W celu utworzenia konta w Portalu Klienta przejdź na stronę rejestracji konta, zaakceptuj regulamin i kliknij przycisk Powiąż konto z Login.gov.pl, a następnie potwierdź tożsamość wybraną przez siebie metodą (Profil zaufany, e-dowód lub bankowość elektroniczna).
Konto można również założyć w tradycyjny sposób poprzez złożenie wniosku na dzienniku podawczym Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK.
Wniosek o założenie/likwidację konta INDYWIDUALNEGO w Portalu Klienta - dla osób fizycznych i prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą
Wniosek o założenie/likwidację konta FIRMOWEGO w Portalu Klienta
KONTAKT
W przypadku problemów z Portalem Klienta pytania należy kierować na adres mailowy: Wioletta.Wykurz@um.krakow.pl
Regulamin Portalu Klienta Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK