Archiwum BIP MJO - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Prowadzenie placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej w lokalu/lokalach Podmiotu
Dokument archiwalny
OGŁOSZENIE
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE
OGŁASZA OTWARTY KONKURS OFERT
ORAZ
NABÓR NA CZŁONKÓW KOMISJI KONKURSOWEJ
na realizację w formie powierzenia zadania publicznego w zakresiewpierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
Tytuł zadania publicznego:
Prowadzenie placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej w lokalu/lokalach Podmiotu.
Komórka realizująca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania:
12 172 680,00 zł (słownie: dwanaście milionów sto siedemdziesiąt dwa tysiące sześćset osiemdziesiąt złotych 00/100), w tym:
1. w roku 2022 roku planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania łącznie wynosi: 1 352 520,00 zł (słownie: jeden milion trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące pięćset dwadzieścia złotych 00/100):
) dla Dzielnicy I Stare Miasto - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 35 miejsc wynosi: 54 600,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 39 000,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 46 800,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 65 miejsc wynosi: 101 400,00 zł (słownie: sto jeden tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy IV Prądnik Biały - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 40 miejsc wynosi: 62 400,00 zł (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy IV Prądnik Biały - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 82 miejsc wynosi: 127 920,00zł (słownie: sto dwadzieścia siedem tysięcy dziewięćset dwadzieścia złotych 00/100);
) dla Dzielnicy V Krowodrza - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 39 000,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy VI Bronowice – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 60 miejsc wynosi: 93 600,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy VII Zwierzyniec – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 46 800,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy VIII Dębniki –planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 70 miejsc wynosi: 109 200,00 zł (słownie: sto dziewięć tysięcy dwieście złotych 00/100);
) dla Dzielnicy X Swoszowice – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 46 800,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XI Podgórze Duchackie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 46 800,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów – Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 45 miejsc wynosi: 70 200,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy dwieście złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów - Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 46 800,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów - Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 33 miejsca wynosi: 51 480,00 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy czterysta osiemdziesiąt złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XIII Podgórze - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 46 800,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XIII Podgórze - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 40 miejsc wynosi: 62 400,00 zł (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XV Mistrzejowice - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 39 000,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 46 800,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 55 miejsc wynosi: 85 800,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 39 000,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć 00/100);
) dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 32 miejsca wynosi: 49 920,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia złotych 00/100).
2. w roku 2023 roku planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania łącznie wynosi: 4 057 560,00 zł (słownie: cztery miliony pięćdziesiąt siedem tysięcy pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100):
) dla Dzielnicy I Stare Miasto - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 35 miejsc wynosi: 163 800,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt trzy tysiące osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 117 000,00 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 65 miejsc wynosi: 304 200,00 zł (słownie: trzysta cztery tysiące dwieście złotych 00/100);
) dla Dzielnicy IV Prądnik Biały - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 40 miejsc wynosi: 187 200,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt siedem tysięcy dwieście złotych 00/100);
) dla Dzielnicy IV Prądnik Biały - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 82 miejsc wynosi: 383 760, 00zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt trzy tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych 00/100);
) dla Dzielnicy V Krowodrza - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 117 000,00 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy VI Bronowice – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 60 miejsc wynosi: 280 800,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy VII Zwierzyniec – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy VIII Dębniki –planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 70 miejsc wynosi: 327 600,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia siedem tysięcy sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy X Swoszowice – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi:140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XI Podgórze Duchackie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów – Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 45 miejsc wynosi 210 600,00 zł (słownie: dwieście dziesięć tysięcy sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów - Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów - Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 33 miejsca wynosi: 154 440,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące czterysta czterdzieści złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XIII Podgórze - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XIII Podgórze - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 40 miejsc wynosi: 187 200,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt siedem tysięcy dwieście złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XV Mistrzejowice - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 117 000,00 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 55 miejsc wynosi: 257 400,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt siedem tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 117 000,00 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 32 miejsca wynosi: 149 760,00zł (słownie: sto czterdzieści dziewięć tysięcy siedemset sześćdziesiąt złotych 00/100).
3. w roku 2024 roku planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania łącznie wynosi: 4 057 560,00 zł (słownie: cztery miliony pięćdziesiąt siedem tysięcy pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100):
) dla Dzielnicy I Stare Miasto - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 35 miejsc wynosi: 163 800,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt trzy tysiące osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 117 000,00 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 65 miejsc wynosi: 304 200,00 zł (słownie: trzysta cztery tysiące dwieście złotych 00/100);
) dla Dzielnicy IV Prądnik Biały - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 40 miejsc wynosi: 187 200,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt siedem tysięcy dwieście złotych 00/100);
) dla Dzielnicy IV Prądnik Biały - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 82 miejsc wynosi: 383 760, 00zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt trzy tysiące siedemset sześćdziesiąt złotych 00/100);
) dla Dzielnicy V Krowodrza - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 117 000,00 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy VI Bronowice – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 60 miejsc wynosi: 280 800,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy VII Zwierzyniec – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy VIII Dębniki –planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 70 miejsc wynosi: 327 600,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia siedem tysięcy sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy X Swoszowice – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi:140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XI Podgórze Duchackie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi:140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów – Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 45 miejsc wynosi 210 600,00 zł (słownie: dwieście dziesięć tysięcy sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów - Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów - Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 33 miejsca wynosi: 154 440,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące czterysta czterdzieści złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XIII Podgórze - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XIII Podgórze - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 40 miejsc wynosi: 187 200,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt siedem tysięcy dwieście złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XV Mistrzejowice - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 117 000,00 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 55 miejsc wynosi: 257 400,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt siedem tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 117 000,00 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 32 miejsca wynosi: 149 760,00zł (słownie: sto czterdzieści dziewięć tysięcy siedemset sześćdziesiąt złotych 00/100).
4. w roku 2025 roku planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania łącznie wynosi: 2 705 040,00 zł (słownie: dwa miliony siedemset pięć tysięcy czterdzieści złotych 00/100):
) dla Dzielnicy I Stare Miasto - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 35 miejsc wynosi: 109 200,00 zł (słownie: sto dziewięć tysięcy dwieście złotych 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 78 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 93 600,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 65 miejsc wynosi: 202 800,00 zł (słownie: dwieście dwa tysiące osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy IV Prądnik Biały - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 40 miejsc wynosi: 124 800,00 zł (słownie: sto dwadzieścia cztery tysiące osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy IV Prądnik Biały - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 82 miejsc wynosi: 255 840, 00zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt pięć tysięcy osiemset czterdzieści złotych 00/100);
) dla Dzielnicy V Krowodrza - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 78 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy VI Bronowice – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 60 miejsc wynosi: 187 200,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt siedem tysięcy dwieście złotych 00/100);
) dla Dzielnicy VII Zwierzyniec – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 93 600,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy VIII Dębniki –planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 70 miejsc wynosi: 218 400,00 zł (słownie: dwieście osiemnaście tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy X Swoszowice – planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi:93 600,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XI Podgórze Duchackie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 93 600,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów – Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 45 miejsc wynosi 140 400,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy czterysta złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów - Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 93 600,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XII Bieżanów - Prokocim - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 33 miejsca wynosi: 102 960,00 zł (słownie: sto dwa tysiące dziewięćset sześćdziesiąt złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XIII Podgórze - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 93 600,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XIII Podgórze - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 40 miejsc wynosi: 124 800,00 zł (słownie: sto dwadzieścia cztery tysiące osiemset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XV Mistrzejowice - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 78 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 30 miejsc wynosi: 93 600,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 55 miejsc wynosi: 171 600,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt jeden tysięcy sześćset złotych 00/100);
) dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 25 miejsc wynosi: 78 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy 00/100);
) dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta - planowana wysokość środków publicznych na realizację zadania dla placówki wsparcia dziennego zapewniającej 32 miejsca wynosi: 99 840,00zł (słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści złotych 00/100).
W przypadku, gdy wysokość środków przewidzianych umową w znacznym stopniu utrudni lub uniemożliwi realizację zadania (w szczególności, gdy z uwagi na niewystarczające środki wystąpią poważne utrudnienia w zatrudnianiu osób bezpośrednio wykonujących zadanie), w celu zapewnienia ciągłości realizacji zadania i właściwej jakości realizowanych usług możliwe jest zwiększenie dotacji bez zmiany przewidywanego zakresu rzeczowego na podstawie nowego kosztorysu przedłożonego przez podmiot realizujący zadanie, zaakceptowanego przez Realizatora zadania.
Termin realizacji zadania: od 1września 2022 r. do 31 sierpnia 2025 r.
Miejsce realizacji zadania:Gmina Miejska Kraków
Środki przekazane na realizację zadań tego samego rodzaju:
Gmina Miejska Kraków w roku bieżącym oraz w roku 2021 przekazała na realizację przedmiotowego zadania środki finansowe: w 2021 r. środki w wysokości 4 115 880,00 zł., w 2022 środki w wysokości 2 057 940,00 zł.
Warunki realizacji zadania publicznego:
Podczas realizacji zadania publicznego Zleceniobiorca zobowiązany jest stosować się do obowiązujących ograniczeń i obostrzeń wynikających z obowiązującego w tym okresie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii.
W celu ochrony środowiska naturalnego przed negatywnymi skutkami użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych. Zleceniobiorca zobowiązuje się o podjęcia wszelkich możliwych, prawnie dopuszczalnych, działań w celu eliminacji zużycia przy wykonywaniu zadania pojemników, naczyń oraz kubków plastikowych i zastąpienie ich w miarę możliwości opakowaniami wielokrotnego użytku ze szkła lub metalu, zgodnie z zapisami uchwały nr XIII/233/19 Rady Miasta Krakowa z dnia 10 kwietnia 2019 r. w sprawie ustalenia kierunków działania Prezydenta Miasta Krakowa w zakresie przeprowadzenia akcji „Kraków bez plastiku”.
Do zlecenia realizacji zadania objętego konkursem, nie stosuje się przepisu art. 68 ust. 3 zd.1 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 poz. 110, poz. 2296).
1. Realizacja zadania publicznego obejmuje prowadzenie placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej w okresie od 1 września 2022r. do 31 sierpnia 2025r. w lokalu/ach Podmiotu:
) na terenie Dzielnicy I Stare Miasto - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 35 miejsc,
) na terenie Dzielnicy III Prądnik Czerwony - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 25 miejsc,
) na terenie Dzielnicy III Prądnik Czerwony - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
) na terenie Dzielnicy III Prądnik Czerwony - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 65 miejsc,
) na terenie Dzielnicy IV Prądnik Biały - placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniających odpowiednio 40 miejsc,
) na terenie Dzielnicy IV Prądnik Biały - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 82 miejsca,
) na terenie Dzielnicy V Krowodrza - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 25 miejsc,
) na terenie Dzielnicy VI Bronowice placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 60 miejsc,
) na terenie Dzielnicy VII Zwierzyniec placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
) na terenie Dzielnicy VIII Dębniki - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 70 miejsc,
) na terenie Dzielnicy X Swoszowice - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
) na terenie Dzielnicy XI Podgórze Duchackie - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
) na terenie Dzielnicy XII Bieżanów - Prokocim - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 45 miejsc,
) na terenie Dzielnicy XII Bieżanów - Prokocim - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsca,
) na terenie Dzielnicy XII Bieżanów - Prokocim - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 33 miejsca,
) na terenie Dzielnicy XIII Podgórze - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
) na terenie Dzielnicy XIII Podgórze - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 40 miejsc,
) na terenie Dzielnicy XV Mistrzejowice - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 25 miejsc,
) na terenie Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 30 miejsc,
) na terenie Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 55 miejsc,
) na terenie Dzielnicy XVIII Nowa Huta - placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 25 miejsc,
) na terenie Dzielnicy XVIII Nowa Huta – placówki wsparcia dziennego w formie opiekuńczej zapewniającej 32 miejsca.
2. Zleceniobiorca zobowiązany jest do:
) Prowadzenia placówki wsparcia dziennego, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
) Zapewnienia funkcjonowania placówki przez minimum 4 godziny dziennie we wszystkie dni robocze;
) Zapewnienia uczęszczającym do placówki wsparcia dziennego dzieciom opieki i wychowania, pomocy w nauce, organizację czasu wolnego, zabawy i zajęć sportowych oraz działań zmierzających do rozwoju zainteresowań;
) Prowadzenia profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii;
) Zapewnienia uczęszczającym do placówki dzieciom przynajmniej jednego posiłku dziennie dostosowanego do pory dnia i czasu przebywania, którego wartość będzie wynosić min. 3,50 zł;
) Zapewnienia zatrudnienia w placówce w wymiarze umożliwiającym realizację zapisu art. 28 ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej tj. że pod opieką jednego wychowawcy w tym samym czasie nie może przebywać więcej niż 15 dzieci;
) Zatrudnienia odpowiedniej kadry posiadającej kwalifikacje i spełniającej warunki określone w art. 25 - 27 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
) Prowadzenia dla każdego wychowanka Karty Przyjęcia oraz Karty Indywidualnego Wspomagania Rozwoju Wychowanka (w tym przeprowadzenia diagnozy sytuacji wychowanka oraz oceny zmian wychowanka), których wzory zostaną przekazane przez Realizatora po podpisaniu umowy;
) Dokumentowania zajęć prowadzonych w placówce w postaci Dziennika Zajęć;
) Dołożenia wszelkich starań zapewniających frekwencję dzieci i młodzieży w placówce wsparcia dziennego oraz wprowadzenia planu naprawczego w przypadku zmniejszającej się frekwencji;
) Przekazywania Realizatorowi w terminach przez niego określonych ewidencji osób uczęszczających do placówki zawierających imię i nazwisko dziecka, numer PESEL oraz adres zgodnie ze wzorem przekazanym przez Realizatora po podpisaniu umowy;
) W przypadku przekazania Zleceniobiorcy przez Realizatora zadania stosownej aplikacji, prowadzenie ewidencji osób korzystających z placówki z jej wykorzystaniem;
) Przeprowadzenia ewaluacji prowadzonych działań i przedstawienia przez Zleceniobiorcę dwóch raportów: w 2024 roku wraz ze sprawozdawczością z realizacji zadania za 2023 rok oraz w 2025 roku wraz ze sprawozdaniem całościowym z realizacji zadania;
) Prowadzenia harmonogramu pracy placówki oraz ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych w placówce;
) Realizacji zadania zgodnie ze „Standardami realizacji usług publicznych przez organizacje pozarządowe w Gminie Miejskiej Kraków”, stanowiącymi załącznik do „Wieloletniego Programu Współpracy Gminy Miejskiej Kraków z organizacjami pozarządowymi na lata 2019 – 2022” przyjętego Uchwałą Nr IV/79/19 Rady Miasta Krakowa.
3. Podmiot przystępujący do konkursu wraz z ofertą zobowiązany jest do dołączenia dokumentów dotyczących spełnienia warunków lokalowych i sanitarnych w postaci pozytywnej opinii komendanta Straży Pożarnej oraz Inspektora Sanitarnego, wydanych w drodze decyzji administracyjnych. W przypadku braku wskazanych dokumentów, oferta nie będzie rozpatrywana.
4. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do dostarczenia Realizatorowi zadania w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykazu osób zatrudnionych do realizacji zadania publicznego obejmujący w szczególności: imię i nazwisko, kwalifikacje zawodowe oraz zajmowane stanowisko (z podaniem wymiaru etatu) oraz informowania o zmianach dotyczących osób zatrudnionych do realizacji zadania.
5. Zleceniobiorca zobowiązany będzie do przedstawienia Realizatorowi zadania w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy statutu oraz regulaminu placówki/-ek.
6. Zleceniobiorca zobowiązany jest do informowania o źródłach finansowania zadania publicznego. Informacja na ten temat powinna znaleźć się na terenie placówki oraz materiałach, publikacjach, informacjach do mediów, ogłoszeniach oraz wystąpieniach publicznych dotyczących realizowanego zadania publicznego. Informacja powinna mieć treść: „Projekt/zadanie publiczne finansowany(e) /współfinansowany(e) jest ze środków Miasta Krakowa”.
Oczekiwany cel zlecanego zadania publicznego:
Celem zadania publicznego będzie prowadzenie placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej, które zapewnią wsparcie rodzinom poprzez objęcie dzieci opieką i wychowaniem, pomocą w nauce, organizacją czasu wolnego, zabawą i zajęciami sportowymi oraz rozwojem zainteresowań.
Oczekiwane rezultaty zlecanego zadania publicznego:
1. Zapewnienie wsparcia rodzinom poprzez objęcie dzieci opieką i wychowaniem przez placówkę, minimum 4 godziny dziennie we wszystkie dni robocze.
2. Zapewnienia uczęszczającym do placówki dzieciom przynajmniej jednego posiłku dziennie.
3. Zapewnienia uczęszczającym do placówki dzieciom opieki i wychowania poprzez organizację zajęć mających na celu:
• pomocy w nauce (minimum 5 godzin tygodniowo),
• organizację czasu wolnego, zabawę i zajęcia sportowe (minimum 5 godzin tygodniowo),
• rozwój zainteresowań (minimum 5 godzin tygodniowo).
4. Zapewnienie w placówce zatrudnienia zapewniającego opiekę jednego wychowawcy na nie więcej niż 15 dzieci.
Podmiot może wskazać dodatkowe możliwe do osiągnięcia rezultaty, jakie powstaną w wyniku realizacji zadania publicznego, wskazując jednocześnie zakładany poziom ich osiągnięcia oraz sposób ich monitorowania.
Oferent zobowiązany jest do stosowania przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 305) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
UWAGA: Przed przystąpieniem do opracowywania oferty, należy zapoznać się z obowiązującym Regulaminem otwartych konkursów ofert w Gminie Miejskiej Kraków, wprowadzonym zarządzeniem nr 548 / 2022 z dnia 3 marca 2022 r. oraz dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej, pod adresem:
Dofinansowanie dla organizacji pozarządowej lub podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nastąpi w trybie powierzeniarealizacji zadania publicznego.
W celu wyeliminowania podwójnego dofinansowania, z budżetu Miasta może być przyznana tylko jedna dotacja na realizację konkretnej oferty zgłoszonej do konkursu w ramach poszczególnych zadań.
W przypadku zlecania realizacji zadania publicznego organizacjom pozarządowym lub podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które złożyły ofertę wspólną, w umowie o powierzenie realizacji zadania publicznego wskazane zostaną prawa i obowiązki każdej z organizacji lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy, w tym zakres ich świadczeń składających się na realizowane zadanie.
Beneficjentami realizowanego zadania publicznego mogą być wyłącznie mieszkańcy Gminy Miejskiej Kraków.
Oferent zobowiązany jest do niepobierania opłat z tytułu wszelkich działań prowadzonych w ramach realizacji zadania publicznego od jego beneficjentów.
Dopuszcza się przesunięcia pomiędzy pozycjami kosztów określonymi w kalkulacji przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego w trakcie jego realizacji, tj. przesunięcie uznaje się za zgodne z umową gdy wartość danej pozycji kosztorysu nie zwiększyła się o więcej niż 15%.
Oferent jest zobowiązany do identyfikacji ryzyk związanych z realizacją zadania publicznego oraz wskazania sposobów zapobiegania im (w odniesieniu do poszczególnych działań zaplanowanych w harmonogramie działań) w postaci uzupełnionego obligatoryjnego załącznika do oferty – załącznik nr 1 do ogłoszenia.
W przypadku wykazywania w ofercie wkładu osobowego, Oferent jest zobligowany do oszacowania wartości (w zł) działań w ramach wkładu osobowego wskazanego w kosztach realizacji zadania poprzez uzupełnienie sekcji VI oferty poz. 3 – „Inne działania, które mogą mieć znaczenie przy ocenie oferty, w tym odnoszące się do kalkulacji przewidywanych kosztów oraz oświadczeń zawartych w sekcji VII”.
Oferent jest zobligowany do wykazania w ofercie w sekcji III poz. 3 oferty – „Syntetyczny opis zadania” – konkretnych działań jakie planuje przy realizacji zadania w zakresie zapewnienia dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej osobom ze szczególnymi potrzebami na poziomie minimalnych wymagań, określonych w art. 6-7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020r. poz. 1062).
W przypadku niedopełnienia przez Oferenta wymogów wskazanych w ust. 7-9 niniejszego ogłoszenia konkursowego, oferta zostanie odrzucona z powodu niespełnienia kryterium formalnego.
Nieosiągnięcie zaplanowanych w ofercie rezultatów może rodzić konsekwencję proporcjonalnego zwrotu przyznanych środków dotacyjnych.
W okresie występowania stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii, z powodu którego zadanie publiczne mogłoby nie być zrealizowane ( w części lub całości) zgodnie z ofertą lub jego realizacja byłaby utrudniona, w szczególności z uwagi na wytyczne administracji rządowej i reżim sanitarny, oferent i komórka merytoryczna mogą dokonać, w trybie roboczym stosownych ustaleń – w tym poprzez korespondencję mailową i bez konieczności zawierania aneksu do umowy dotacyjnej – oraz ustalić w szczególności alternatywny sposób realizacji zadania publicznego ( w części lub całości), w tym osiągania założonych rezultatów.
Oferent jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.)oraz przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późń. zm.).
Terminowe złożenie poprawnej i kompletnej oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.
W związku z wejściem w życie przepisów ustawy z dnia 12 kwietnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług i niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. poz. 1018 z późń. zm.) obowiązkowi umieszczania w wykazie podatników VAT prowadzonym przez szefa Krajowej Administracji Skarbowej podlega numer rachunku rozliczeniowego podatnika podatku VAT. W związku z powyższym organizacje pozarządowe przystępujące do otwartych konkursów ofert, które są czynnymi podatnikami podatku VAT powinny posiadać aktualne informacje widniejące w wykazie podatników podatku VAT Krajowej Administracji Skarbowej.
Po rozstrzygnięciu otwartego konkursu ofert, w przypadku, gdy oferent otrzyma dotację w wysokości niższej niż wnioskowana, przed podpisaniem umowy oferent oraz Dział Koordynacji Pracy Filii Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie dokonują uzgodnień, których celem jest doprecyzowanie warunków i zakresu realizacji zadania publicznego lub odstępują od jego realizacji.
W przypadku wystąpienia np. siły wyższej, klęsk żywiołowych lub innych okoliczności niezależnych od Prezydenta Miasta Krakowa, jak również w przypadku rezygnacji ze zlecania zadania publicznego, Prezydent zastrzega sobie prawo rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert bez przyznania dotacji.
Decyzja o przyznaniu dotacji nie jest decyzją administracyjną w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i nie przysługuje od niej odwołanie.
Warunkiem przekazania dotacji jest zawarcie umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dotacja zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1057 z późn. zm.) po podpisaniu umowy z wyłonionym oferentem zostanie przekazana w miesięcznych transzach: pierwsza transza dotacji zostanie przekazana do 30 dnia od zawarcia umowy dotacyjnej, kolejne transze przekazywane będą w terminie do 20 dnia każdego miesiąca.
Upoważnieni przedstawiciele oferenta zobowiązani są do kontaktu z Działem Koordynacji Pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w celu potwierdzenia gotowości realizacji zadania publicznego i ustalenia warunków jego realizacji w terminie do 14 dni od ogłoszenia wyników konkursu.
Niedotrzymanie powyższego terminu jest równoznaczne z rezygnacją z przyznanej dotacji.
Oferent przyjmując zlecenie realizacji zadania zobowiązuje się do wykonania zadania publicznego w zakresie i na zasadach określonych w umowie, o której mowa w pkt. 19.
Oferent, któremu udzielono dotacji na realizację zadania publicznego będzie zobowiązany do prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej środków otrzymanych z dotacji na realizację umowy oraz wydatków dokonywanych z tych środków.
Wykorzystanie dotacji będzie możliwe nie wcześniej niż po zawarciu umowy dotacyjnej z Gminą Miejską Kraków oraz nie później niż do 14 dni po zakończeniu realizacji zadania publicznego, nie przekraczając jednocześnie 31 grudnia danego roku budżetowego, w którym przyznano dotację.
Dotacje udzielone z budżetu Miasta wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem, pobrane nienależnie lub w nadmiernej wysokości podlegają zwrotowi do budżetu wraz z odsetkami w wysokości określonej jak dla zaległości podatkowych.
Z wykonania zadania publicznego objętego umową, w tym z zaangażowania środków własnych w jego realizację, oferent sporządza sprawozdania, zgodne ze wzorem określonym w aktualnym Rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego (załącznik nr 2do ogłoszenia) w terminach określonych w umowie dotacyjnej z wykorzystaniem narzędzia NGO Generator.
SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Organizacja pozarządowa lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zainteresowane udziałem w niniejszym otwartym konkursie ofert, zakładają konto w obowiązującym w GMK elektronicznym NGO Generatorze na stronie internetowej https://krakow.ngogenerator.pl na co najmniej 24 godziny przed zakończeniem terminu składania ofert, z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy wynikających z organizacji pracy UMK.
Założone konto służy do sporządzenia i przesłania oferty za pośrednictwem obowiązującego elektronicznego NGO generatora ofert wskazanego w ogłoszeniu konkursowym.
Dla prawidłowego działania NGO Generatora niezbędne jest urządzenie umożliwiające dostęp do sieci Internet oraz korzystanie z jednej z przeglądarek internetowych: Chrome, FireFox, Edge lub Safari w najnowszej wersji z włączoną obsługą JavaScript, a także włączoną obsługą ciasteczek (ang. Cookies) wraz z oprogramowaniem pozwalającym na pracę w plikach eksportowanych z NGO Generatora lub importowanych do NGO Generatora w ogólnie znanych formatach np. pdf, xls lub rtf.
Z uwagi na wykorzystywane technologie zaleca się pracę z jednego loginu w danym momencie: tylko i wyłącznie nad jedną ofertą.
Z uwagi na uwarunkowania systemu NGO Generator, aby wygenerować ofertę ostatniego dnia terminu składania ofert pracę nad nią w systemie należy rozpocząć tego dnia do godz. 12.00.
W przypadku stwierdzenia błędów czy zastrzeżeń do poprawnej pracy elektronicznego generatora ofert, Oferent powinien dokonać zgłoszenia na adres mailowy dm@mops.krakow.pl, na co najmniej 24 godziny przed zakończeniem terminu składania ofert, z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od pracy wynikających z organizacji pracy UMK.
Obligatoryjnym jest składanieoferty do otwartego konkursu poprzez:
1) wygenerowanie oferty poprzez elektroniczny NGO Generator, załączenie plików z załącznikami do oferty, podpisanie oferty i każdego z załączników profilem zaufanym i przesłanie poprzez NGO Generator do komórki merytorycznej odpowiedzialnej za ogłoszony konkurs ofert
LUB
2) wygenerowanie oferty poprzez NGO Generator, załączenie plików z załącznikami do oferty, przesłanie plików w wersji elektronicznej poprzez NGO Generator, a następnie wydruk oferty, dołączenie załączników, podpisanie każdego z dokumentów podpisem tradycyjnym i dostarczenie w zaklejonej, opieczętowanej pieczęcią organizacji i opisanej kopercie do komórki merytorycznej ogłaszającej otwarty konkurs ofert.
Oferta złożona w wersji papierowej musi posiadać taki sam prefix, jak ta złożona w NGO Generatorze.
Oferta oraz załączniki składane w formie papierowej dla swojej ważności muszą być opatrzone datą, podpisem uprawnionej(-ych) statutowo osoby(-ób) oraz pieczątką(-mi) imienną(-ymi) z zastrzeżeniem ust. 9
Jeżeli osoby uprawnione do podpisania oferty nie dysponują pieczątkami imiennymi, podpis musi być złożony pełnym imieniem i nazwiskiem (czytelnie) z zaznaczeniem pełnionej funkcji.
Termin składania ofert na realizację zadania publicznego upływa 22.07.2022 r. o godz. 12.00.
Ofertę po wygenerowaniu w NGO Generatorze wraz załącznikami należy:
1) przesłać w postaci plików pdf opatrzonych (każdy z osobna) Profilem Zaufanym poprzez NGO Generator zgodnie z wymogami określonymi w Regulaminie użytkowania NGO Generatora stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 413 /2022 PMK z dnia 18 lutego 2022 r.
LUB
2) wysłać pocztą/kurierem lub dostarczyć osobiście w wersji papierowej w zaklejonej, opieczętowanej pieczęcią oferenta kopercie z zaznaczeniem na kopercie nazwy i adresu oferenta wyłącznie do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14 (Dziennik Podawczy).
Oferty złożone w innych lokalizacjach Urzędu Miasta lub dostarczone po upływie terminu składania ofert (decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków lub data przesłania poprzez NGO Generator) uznane będą za niespełniające wymogów formalnych.
TRYB I KRYTERIA STOSOWANE PRZY WYBORZE OFERTY ORAZ TERMIN DOKONANIA WYBORU OFERT:
Do złożenia ofert w konkursie uprawniona jest organizacja pozarządowa oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie Gminy, niedziałające w celu osiągnięcia zysku oraz których działalność statutowa obejmuje wsparcie rodziny i system pieczy zastępczej lub pomoc społeczną.
Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wypełnienie właściwego formularza oferty (wraz z załącznikami), zgodnego ze wzorem określonym w aktualnym Rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego (załącznik nr 3 do ogłoszenia) przy wykorzystaniu elektronicznego NGO Generatora ofert wskazanego w ogłoszeniu konkursowym.
Po wypełnieniu formularza oferty postąpić zgodnie z zapisami ust. 11 „Sposobu i terminu składania ofert” ogłoszenia konkursowego.
W przypadku, kiedy prowadzona działalność pożytku publicznego oraz upoważnienie do reprezentowania organizacji pozarządowej wynika z innych rejestrów niż Krajowy Rejestr Sądowy, Organizacja zobowiązana jest do dołączenia odpisu z właściwych rejestrów do składanej oferty.
Oferent winien przedstawić ofertę zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji, gwarantując wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy.
Oferent odpowiada za rzetelność, poprawność i kompletność oferty oraz zawartych w niej informacji.
Komisja konkursowa opiniuje oferty najpóźniej do 60 dni od daty określającej końcowy termin składania ofert.
Komisja konkursowa proponuje wysokość kwot dotacji w oparciu o kryteria określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferta nie podlega ocenie i zostaje odrzucona z powodu następujących błędów formalnych:
) złożenie oferty po terminie,
) złożenie oferty w sposób niezgodny z ogłoszeniem konkursu (tj. np. z pominięciem obowiązującego w GMK elektronicznego NGO Generatora ofert; nieprzesłanie oferty wraz z załącznikami podpisanymi Profilem Zaufanym poprzez NGO Generator lub niedostarczenie wersji papierowej oferty wraz z załącznikami; przesłanie oferty i załączników mailowo lub faxem);
) złożenie formularza oferty bez wymaganego załącznika (-ów) (w tym analizy ryzyka);
) złożenie oferty na niewłaściwym formularzu, innym niż określony w ogłoszeniu konkursowym,
) niewypełnienie wszystkich punktów formularza oferty (w tym:
a) nieoszacowanie wartości w zł w sekcji VI oferty poz. 3 – „Inne działania, które mogą mieć znaczenie przy ocenie oferty, w tym odnoszące się do kalkulacji przewidywanych kosztów oraz oświadczeń zawartych w sekcji VII” w przypadku wykazywania wkładu osobowego przez Oferenta w kalkulacji w ofercie;
b) nieuwzględnienie w sekcji III pkt 3 oferty – „Syntetyczny opis zadania” konkretnych planowanych działań w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze specjalnymi potrzebami),
) złożenie oferty przez organizację pozarządową, która zgodnie z celami ujawnionymi w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym rejestrze lub ewidencji nie realizuje rodzaju zadania publicznego wskazanego w ogłoszeniu konkursowym,
) złożenie oferty nie w jednoznacznie zdefiniowanym zakresie zadania publicznego,
) złożenie oferty niepodpisanej przez osoby upoważnione do tego zgodnie z danymi ujawnionymi w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w innym dokumencie potwierdzającym status prawny podmiotu i umocowanie osób go reprezentujących. W przypadku zmian osobowych w reprezentacji organizacji pozarządowej lub podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, nieujawnionych na dzień składania oferty w KRS, dla wykazania umocowania do działania w imieniu Oferenta należy przedłożyć uchwałę podjętą we właściwym dla Oferenta trybie oraz potwierdzenie złożenia wniosku o dokonanie wpisu zmian w KRS.
Komisja konkursowa może żądać od oferentów dodatkowych informacji oraz wyjaśnień dotyczących złożonych ofert, m. in. odnośnie działalności statutowej oferenta w kontekście zakresu zadania publicznego w ogłoszonym konkursie ofert.
Komisja dokonuje oceny oferty pod względem formalnym na podstawie karty oceny formalnej stanowiącej załącznik nr 4 do ogłoszenia.
Po przeprowadzeniu oceny formalnej oferty, komisja konkursowa sporządza listę ofert spełniających wymogi formalne i listę ofert nie spełniających wymogów formalnych.
Komisja konkursowa po zaopiniowaniu ofert spełniających wymogi formalne, przystępuje do ich oceny pod względem merytorycznym, zgodnie z kartą oceny merytorycznej, stanowiącą załącznik nr 5do ogłoszenia, zawierającą szczegółowe kryteria oceny merytorycznej.
Ocena merytoryczna dokonywana jest w oparciu o następujące kryteria:
) możliwość realizacji zadania publicznego przez organizację pozarządową lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy;
) kalkulację kosztów zadania publicznego, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania;
jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których organizacja pozarządowa lub podmioty określone w art. 3 ust. 3 ustawy będą realizować zadanie publiczne;
planowany przez organizację pozarządową lub podmioty wymienione w art., 3 ust. 3 ustawy, wkład własny niefinansowy (w tym osobowy i rzeczowy);
analizę i ocenę realizacji zleconych zadań publicznych w przypadku organizacji pozarządowej lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy, które w latach poprzednich realizowały zlecone zadania publiczne biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.
Ostatecznego wyboru ofert wraz z decyzją o wysokości kwoty dotacji dokonuje Prezydent lub osoba przez niego upoważniona.
Każdy w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia wyników konkursu może żądać uzasadnienia wyboru lub odrzucenia oferty.
Wyniki otwartego konkursu ofert, komórka merytoryczna zamieszcza niezwłocznie:
) w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa;
) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
oraz udostępnia się je w miejskim portalu dla organizacji pozarządowych www.ngo.krakow.pl.
Otwarty konkurs ofert może zostać unieważniony w przypadku, gdy:
) nie zostanie złożona żadna oferta,
) żadna ze złożonych ofert nie będzie spełniać wymogów formalnych i merytorycznych zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
ZASADY UŻYTKOWANIA ELEKTRONICZNEGO GENERATORA OFERT
Regulamin funkcjonowania i użytkowania systemu NGO Generator określa zarządzenie nr 413 / 2022 PMK z dnia 18 lutego 2022 r., dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa pod adresem: https://www.bip.krakow.pl/zarzadzenie/2022/413/
INFORMACJE O KONKURSIE:
Informacje dotyczące otwartego konkursu ofert można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Krakowie – Dział Koordynacji Pracy Filii – pod numerem telefonu 12 616 53 24/726 204 173 lub w pokoju nr. 207 MOPS ul. Józefińska 14 w przypadku merytorycznych zagadnień dotyczących ogłoszenia konkursowego oraz zasad wypełniania formularza oferty i jej składania.
Zgłoszenia w zakresie funkcjonowania NGO Generatora należy zgłaszać mailowo na adres: dm@mops.krakow.pl
Dodatkowo pomoc przy wypełnieniu formularza oferty można uzyskać (po uprzedniej telefonicznej lub mailowej rezerwacji terminu konsultacji):
- w „Centrum Obywatelskim – ul. Reymonta 20”, tel. 669-528-381, e-mail: centrum@krafos.pl, godziny funkcjonowania dostępne na stronie internetowej www.co.krakow.pl;
- w „Centrum Obywatelskim Centrum C 10”, tel. 578-562-000, e-mail: c10@ipp.expert, godziny funkcjonowania dostępne na stronie internetowej www.c10.krakow.pl.
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE OGŁASZA NABÓR NA CZŁONKÓW KOMISJI KONKURSOWEJ:
Ogłasza się nabór do komisji konkursowej w celu dokonania oceny ofert złożonych przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego pn. Prowadzenie placówek wsparcia dziennego w formie opiekuńczej w lokalu/lokalach Podmiotu w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
Komisja konkursowa powoływana jest w celu opiniowania ofert złożonych w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego określonego w niniejszym ogłoszeniu.
W skład komisji konkursowej wchodzi do 7 osób z prawem głosu:
) przewodniczący komisji – przedstawiciel komórki merytorycznej, odpowiedzialnej za dany konkurs;
) do trzech przedstawicieli komórki merytorycznej, w tym zastępca przewodniczącego;
) osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Krakowska Rada Działalności Pożytku Publicznego może rekomendować jedną z nich.
W sytuacjach wyjątkowych komisja może obradować przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość. Decyzję o obradach komisji z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych podejmuje Przewodniczący komisji.
Komisja konkursowa dokumentuje swoją pracę w formie pisemnej, zgodnie z ogłoszonymi warunkami konkursowymi.
W przypadku pracy komisji konkursowej z wykorzystaniem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość, członkowie komisji zobowiązani są do niezwłocznego złożenia swoich podpisów na kartach oceny formalnej i merytorycznej ocenianych ofert.
Do prac komisji konkursowej przewodniczący komisji może zaprosić z głosem doradczym osoby posiadające specjalistyczną wiedzę w dziedzinie obejmującej zakres zadań publicznych, których konkurs dotyczy.
Dopuszcza się powołanie komisji konkursowej w składzie przekraczającym liczbę określoną w ust. 3.
Komisja konkursowa powoływana jest przez Prezydenta lub osobę przez niego upoważnioną w drodze zarządzenia.
Prezydent lub osoba przez niego upoważniona powołuje do komisji przedstawicieli organizacji pozarządowych lub podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz innych podmiotów spośród zgłoszonych wcześniej kandydatur.
Kandydaci muszą spełniać łącznie następujące kryteria:
) są obywatelami RP i korzystają w pełni z praw publicznych;
) nie podlegają wyłączeniu określonemu w art. 24 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 735 z późn. zm.);
) wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;
) zgłoszą swoją kandydaturę poprzez formularz zgłoszeniowy, stanowiący załącznik nr 6 do ogłoszenia, podpisany i wypełniony przez kandydata oraz przez podmiot zgłaszający kandydata/kandydatkę.
Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny i za udział w posiedzeniach jej członkom nie przysługuje zwrot kosztów podróży.
Reprezentant organizacji pozarządowych powołany do komisji konkursowej będzie zobowiązany, po zapoznaniu się z listą złożonych do konkursu ofert do złożenia na pierwszym posiedzeniu komisji konkursowej oświadczenia o braku konfliktu interesów wobec oferentów uczestniczących w konkursie, zgodnie z załącznikiem nr 7 do ogłoszenia konkursowego oraz, w przypadku pracy komisji konkursowej z wykorzystaniem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość, do wypełnienia także oświadczenia o niezachowaniu kopii dokumentacji konkursowej, stanowiącej załącznik nr 8 do ogłoszenia konkursowego.
Termin zgłaszania kandydatów upływa z dniem 15 lipca 2022 r. o godz. 08.00. Wypełniony formularz zgłoszeniowy należy:
- przesłać w postaci skanu pocztą elektroniczną na adres dm@mops.krakow.pl
Lub
- wysłać pocztą lub kurierem lub dostarczyć osobiście do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, Dziennik Podawczy pokój nr 004
Lub
- przesłać poprzez e-PUAP w formacie podpisanego elektronicznie pliku pdf adresowanego do komórki merytorycznej ogłaszającej konkurs ofert.
Pracownicy komórki merytorycznej Urzędu powoływani do komisji konkursowej przez Prezydenta oraz pracownicy MJO powoływani do komisji konkursowych przez Dyrektora MJO są zobowiązani do wypełnienia jedynie oświadczenia o bezstronności przy opiniowaniu ofert w stosunku do oferentów biorących udział w konkursie ofert.
WAŻNE DOKUMENTY:
Regulamin przeprowadzania przez Gminę otwartych konkursów ofert na realizację przez organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zadań publicznych określa zarządzenie nr 548 / 2022 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 3 marca 2022 r., dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa pod adresem:
Tryb powoływania i zasady działania komisji konkursowych do opiniowania ofert w otwartych konkursach ofertokreśla załącznik nr 1 do Programu Współpracy Gminy Miejskiej Kraków na rok 2022 z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, przyjęty uchwałą nr LXXII/2047/21 Rady Miasta Krakowa z dnia 17 listopada 2021 roku, dostępną w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa pod adresem: https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=167&sub_dok_id=167&sub=uchwala&query=id%3D26076%26typ%3Du.
Regulamin funkcjonowania NGO Generatora w Gminie Miejskiej Kraków reguluje zarządzenie nr 413/2022 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 18 lutego 2022 r. dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa pod adresem: https://www.bip.krakow.pl/zarzadzenie/2022/413/w_sprawie_wprowadzenia_w_Gminie_Miejskiej_Krakow_systemu_NGO_Generatori_regulaminu_jego_uzytkowania.html
Obowiązujące formularze oferty i sprawozdania z realizacji zadania dostępne są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Krakowa: www.bip.krakow.pl, w miejskim portalu dla organizacji pozarządowych: www.ngo.krakow.pl, a także w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej - Dział Koordynacji Pracy Filii.
ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA KONKURSOWEGO:
załącznik nr 1 – formularz analizy ryzyka związanego z realizacją zadania publicznego i sposób zapobiegania;
załącznik nr 2 – formularz sprawozdania z realizacji zadania publicznego, zgodny ze wzorem określonym w aktualnym Rozporządzeniu;
załącznik nr 3 – formularz oferty, zgodny ze wzorem określonym w aktualnym Rozporządzeniu;