Przejdź do strony głównej
Przejdź do treści
Przejdź do menu lewego
Przejdź do menu górnego
Przejdź do wyszukiwarki
czcionka:
A
A
A
kontrast:
Miasto Kraków
Szukaj w bip
Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Mapa strony
zaloguj
Strona główna
Władze i miasto
Urząd Miasta Krakowa
Jednostki miejskie
Finanse i mienie
Strategie, polityki, programy
e-Urząd
Struktura UMK
Stanowiska specjalistyczne
Dostępność
Koordynator dostępności
Dostępność architektoniczna
Raport o stanie zapewniania dostępności
Deklaracja dostępności
Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Prawo
Oświadczenia majątkowe
Praca w UMK
Rejestry i ewidencje
Kontrole, Skargi, Petycje, Audyt
Kontrole wewnętrzne
Kontrole zewnętrzne
Skargi i wnioski
Petycje
Inwentaryzacja
Audyt wewnętrzny
Archiwum UMK
ISO w Urzędzie Miasta Krakowa
Ogłoszenia i Komunikaty
Strona Główna
Urząd Miasta Krakowa
Kontrole, Skargi, Petycje, Audyt
Badanie satysfakcji klienta - archiwum
Your browser does not support the audio element.
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2022 r. (rozmiar: 2.7 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2021 r. (rozmiar: 2.0 MB)
Raport z BSK zrealizowany w IV kwartale 2021 r. (rozmiar: 1.9 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2019 r. (rozmiar: 1.7 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2018 r. (rozmiar: 1.6 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2017 r. (rozmiar: 1.7 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2016 r. (rozmiar: 1.8 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2015 r. (rozmiar: 2.0 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2014 r. (rozmiar: 2.0 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2013 r. - cz. 1 (rozmiar: 956 KB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2013 r. - cz. 2 (rozmiar: 1.4 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2012 r. - cz. 1 (rozmiar: 1.4 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2012 r. - cz. 2 (rozmiar: 1.4 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2011 r. (rozmiar: 1.7 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2010 r. (rozmiar: 897 KB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2009 r. (rozmiar: 1.5 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2008 r. (rozmiar: 1.8 MB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2007 r. (rozmiar: 278 KB)
Raport z badania satysfakcji klienta UMK 2006 r. (rozmiar: 118 KB)
Metka:
Podmiot publikujący:
WYDZIAŁ KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I EWIDENCJI MIENIA
Osoba odpowiedzialna:
RAFAŁ WOJTUSIK - DYREKTOR WYDZIAŁU
Osoba publikująca:
KATARZYNA GADOCHA
Data wytworzenia:
2024-05-27
Data publikacji:
2024-05-28
Data aktualizacji:
2024-05-28
Ochrona danych osobowych
Udostępnianie informacji na wniosek
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Deklaracja dostępności
Polityka dotycząca cookies i podobnych technologii