REFERAT ROZLICZEŃ NIERUCHOMOŚCI - FN
Kierownik: Agnieszka Kowalczyk - Sas
ul. Czerwieńskiego 16, 31 - 319 Kraków, parter, pok. 21
tel.: 12 616-62-24
1. Do zadań Referatu Rozliczeń Nieruchomości należy:
1) wprowadzanie dokumentów zakupu do ewidencji finansowo-księgowej w rozbiciu na poszczególne nieruchomości,
2) okresowa analiza i sprawozdawczość wyników finansowych poszczególnych nieruchomości,
3) sporządzanie rozliczeń finansowych poszczególnych nieruchomości,
4) rozliczanie opłat niezależnych od właściciela, sporządzanie powiadomień o wynikach rozliczeń (w tym wystawianie faktur VAT),
5) księgowanie sporządzonych rozliczeń oraz faktur VAT i faktur korygujących VAT,
6) analiza wysokości kosztów opłat niezależnych od właściciela w porównaniu z okresami poprzednimi na podstawie stanu odczytów urządzeń pomiarowych, otrzymanych faktur zakupu oraz informowanie właściwych referatów
o ewentualnych nieprawidłowościach,
7) analiza kosztów oraz weryfikacja danych otrzymywanych z Wydziału Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Krakowa, stanowiących podstawę rozliczenia opłat niezależnych od właściciela lokali gminnych w budynkach wspólnotowych. Informowanie Wydziału o stwierdzonych ewentualnych rozbieżnościach lub nieprawidłowościach w otrzymanych rozliczeniach,
8) prowadzenie korespondencji, obsługa stron w zakresie działanie Referatu,
9) sporządzanie stosownych powiadomień zmieniających wysokość zaliczek wynikających ze zmiany wysokości opłat niezależnych od właściciela.