Cele projektu Systemu Elektronicznych Usług Publicznych
Celem ogólnym projektu jest wspieranie rozwoju społeczeństwa informacyjnego poprzez upowszechnienie wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) do świadczenia usług publicznych. Cel ten jest zgodny z celem głównym Działania 1.2 Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.
Na poziomie oddziaływania projekt umożliwi:
Celem głównym/bezpośrednim projektu jest optymalizacja świadczenia wybranych usług publicznych drogą elektroniczną przez UMK i trzy wybrane Miejskie Jednostki Organizacyjne: Zarząd Budynków Komunalnych, Zarząd Cmentarzy Komunalnych i Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu.
Cel ten zostanie zrealizowany poprzez następujące cele cząstkowe:
1) Poprawa jakości i efektywności obsługi mieszkańców drogą elektroniczną i załatwiania spraw on-line
2) Poprawa efektywności procedur zewnętrznych realizowanych w Urzędzie Miasta Krakowa i Miejskich Jednostkach Organizacyjnych Gminy Miejskiej Kraków
3) Poprawa efektywności realizowanych procedur wewnętrznych w Urzędzie Miasta Krakowa
4) Poprawa jakości i efektywności załatwiania spraw pomiędzy Urzędem Miasta Krakowa i Miejskimi Jednostkami Organizacyjnymi Gminy Miejskiej Kraków
Cele te są zbieżne z celami szczegółowymi Działania 1.2 MRPO, w szczególności: