Programy: Małopolski Regionalny Program Operacyjny
Wartość: 1 146 800 PLN
Wartość dofinansowania: 814 050 PLN
Jednostka realizująca: Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta UMK
Partnerzy:
Realizacja od: 2012 do: 2013
Opis
Celem projektu było stworzenie oraz promocja kompleksowej oferty Małopolski jako atrakcyjnej destynacji turystyki biznesowej na rynku zagranicznym. W latach 2012-2013 zaplanowano realizację kampanii promocyjnej Krakowa i Małopolski, przybliżającej potencjał regionu na polu turystyki biznesowej. Kampania została juz zaprezentowana w 2012 r. na targach turystyki biznesowej w Barcelonie oraz na rynkach skandynawskich podczas specjalnie zorganizowanych prezentacji typu road show.
W 2013 r. Kraków obecny był na targach we Frankfurcie, Paryżu, Londynie i Brukseli. Działania te zostały wsparte kampanią prasową i internetową zrealizowaną w 2012 r. w zagranicznych mediach branżowych. Ponadto w ramach projektu w 2012 r. zrealizowano wizytę studyjną w Krakowie i Małopolsce dla organizatorów turystyki biznesowej i dziennikarzy, jak również wykonano: folder "Meeting Planner Guide" oraz przygotowano publikacje: "Kraków. Małopolska - Spotkania zrównoważone" i "Kraków. Małopolska - kompendium spotkań". W ramach projektu opracowano materiały reklamowe i film promujący Małopolskę i Kraków jako atrakcyjne destynacje dla międzynarodowego przemysłu spotkań.
W ramach realizacji projektu główny nacisk działań marketingowych położono na: