Wdrożenie elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją w Zarządzie Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
Program: Małopolski Regionalny Program Operacyjny 2007-2013
Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Wartość projektu: 762 243,24 PLN
Wartość dofinansowania: 464 782,46 PLN
Jednostka realizująca: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu
Okres realizacji: 02.09.2013 - 31.12.2014
Opis
Przedmiotem projektu było wdrożenie w ZIKiT Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentacją oraz dostarczenie sprzętu do jego obsługi.
Projekt obejmował realizację 8 komponentów:
1. Elektroniczny system zarządzania dokumentacją
2. Moduł do skanowania korespondencji przychodzącej
3. Moduł do zarządzania budżetem oraz zamówieniami publicznymi
4. Współpraca z aplikacjami dziedzinowymi
5. Moduł do archiwizacji dokumentów
6. System do tworzenia workflow
7. Moduł do zewnętrznego udostępniania statusu sprawy
8. Wykorzystanie technologii mobilnej do realizacji zadań w terenie
Wdrożenie Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentacją wpłynie na poprawę przejrzystości procedur i działań w ZIKiT. Umożliwi poprawę wydajności pracy, dzięki lepszemu dostępowi do informacji zarówno dla użytkowników systemu, czyli pracowników jednostki, jak i jej klientów zewnętrznych. Poprawi też nadzór nie tylko nad obiegiem dokumentacji, lecz także nad stanem obiektów infrastruktury drogowej. Zastosowanie rozwiązań w zakresie automatycznej weryfikacji obiektów infrastruktury drogowej usprawni przepływ informacji o tych obiektach, umożliwiając szybszą reakcję i podjęcie ewentualnych działań zaradczych. Jednym z elementów projektu jest także uruchomienie usługi dla klientów ZIKiT umożliwiającej bieżące sprawdzanie statusu złożonej sprawy przez wnioskodawcę. Korzystanie z tej usługi on-line będzie możliwe po uruchomieniu dowolnej przeglądarki internetowej.