Promocja UEFA EURO U21 w przestrzeni miasta
Reklama typu outdoor, obrandowane tramwaje, współpraca z mediami oraz spot promocyjny z udziałem reprezentanta Polski Bartosza Kapustki – prezentowany m.in. na antenie TV Polsat – to główne działania promocyjne Krakowa zrealizowane w związku z organizacją Młodzieżowych Mistrzostw Europy UEFA EURO U21 Polska 2017. Drugą odsłoną promocji imprezy były międzynarodowe turnieje dla dzieci, organizowane w ramach Krakowskiego Festiwalu Piłkarskiego.
Głównym założeniem lokalnej, krakowskiej kampanii było podkreślenie organizacyjnego i sportowego potencjału stolicy Małopolski oraz promocja Krakowa jako miasta gospodarza kolejnej wielkiej imprezy. Aby dotrzeć z informacją o Euro U21 do możliwie najszerszego grona odbiorców – nie tylko kibiców i uczestników turnieju, ale również mieszkańców, a także wykorzystać turystyczny potencjał turnieju, informacje o mistrzostwach były silnie wyeksponowane w przestrzeni publicznej, co maksymalnie wzmocniło główny przekaz komunikacyjny. - Kraków został znów gospodarzem wielkiej imprezy - tym razem sportowej, o randze europejskiej.
Młodzieżowe Mistrzostwa Europy do lat 21 zostały rozegrane w drugiej połowie czerwca 2017 r. w sześciu polskich miastach – oprócz Krakowa rolę gospodarzy pełnią też: Bydgoszcz, Gdynia, Kielce, Lublin i Tychy. W turnieju zmierzyło się 12 reprezentacji: Polski, Niemiec, Czech, Danii, Włoch, Słowacji, Szwecji, Anglii, Portugalii, Serbii, Hiszpanii i Macedonii. Profesjonalna kampania, zaplanowana wzorem imprez sportowych o podobnej randze realizowanych w różnych europejskich i światowych miastach, opierała się na wykorzystaniu różnego rodzaju nośników, a także różnorodnych działaniach towarzyszących.