- dojście do budynku w dobrym stanie,
- szkoła dysponuje miejscami parkingowymi bez wyznaczonych miejsc dla niepełnosprawnych,
- przy wejściu głównym do budynku znajduje się widoczna i czytelna tablica informacyjna,
- jedno z wejść bocznych do szkoły umożliwia dostęp osobie niepełnosprawnej, ale bez możliwości dojazdu,
- do wejścia głównego prowadzą schody w dobrym stanie technicznym ( brak podjazdu dla niepełnosprawnych),
- drzwi wejściowe oszklone bez oznaczeń kontrastowych i mechanizmu automatycznego otwierania,
- przy wejściu brak wizualnego, dotykowego i głosowego planu budynku,
- budynek szkoły jest dwupiętrowy,
- na wyższe kondygnacje prowadzą dwie klatki schodowe,
- brak windy,
- w budynku znajduje się portiernia– informacji udzielają pracownicy obsługi,
- toalety nie posiadają dostosowania dla osób niepełnosprawnych,
- na każdym z poziomów budynku znajdują się korytarze o szerokości pow.1,2 m – nawierzchnia
nie ma właściwości antypoślizgowych
- w ramach jednej kondygnacji nie występuje zmiana poziomów
- istnieje ogólny plan ewakuacji, bez wskazań dla osób niepełnosprawnych
- w budynku szkoły brak oznaczeń pismem Braille’a, oznaczeń kontrastowych i w powiększonym druku,
- do budynku może wejść osoba z psem przewodnikiem,
- szkoła nie zatrudnia tłumacza języka migowego.