Krakowskie Centrum Kontaktu
Referat Ds. Zgłoszeń i Analityki
Adres siedziby:
Aleja Powstania Warszawskiego 10, 31-541 Kraków
P.O. Kierownika Referatu:
Zakres działania:Do zakresu działania Referatu ds. Zgłoszeń i Analityki (CK – 03) należą następujące sprawy:
- przyjmowanie zgłoszeń i inicjatyw wpływających do Wydziału poprzez funkcjonujący dedykowany portal;
- przekazywanie zgłoszeń i inicjatyw do właściwych komórek Urzędu Miasta Krakowa, miejskich jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich;
- monitorowanie realizacji zgłoszeń;
- prowadzenie bazy wiedzy polegające na:
- opracowywaniu nowych danych do bazy wiedzy,
- aktualizacji danych znajdujących się w bazie wiedzy,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Krakowa, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie obsługi zgłoszeń oraz prowadzenia bazy wiedzy;
- wykonywanie analiz zgłoszeń oraz zapytań mieszkańców;
- realizacja badań ankietowych na zlecenie jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kraków oraz kierowników pionów;
- wykonywanie raportów na potrzeby Prezydenta Miasta Krakowa oraz Kierowników pionów.
Wstecz