Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się:
- zastosowanie formularza kontaktowego,
- kontakt za pomocą poczty elektronicznej,
- przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych,
- pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty (zapewniany w ciągu 2-3 dni roboczych od zgłoszenia).
Podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (tj. głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
- tekstu odczytywanego maszynowo,
- nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo.
Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie posiada także 5 sztuk pętli indukcyjnych do obsługi osób słabosłyszących.
Osoba odpowiedzialna:
ŁUKASZ FRANEK
Osoba publikująca:
BARTOSZ ŁATA
Data wytworzenia:
2025-03-28
Data publikacji:
2025-03-31
Data aktualizacji:
2025-03-31