Dokument archiwalny
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY
WYNIK
Specyfikacja wraz z załącznikami
Modyfikacja treści specyfikacji
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, tel. (012) 616-54-27, fax (012) 616-54-28, e-mail: do@mops.krakow.pl
informuje o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót remontowych w budynkach przy ul. Praskiej 52 oraz przy ul. Kąpielowej 41 w Krakowie.
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Adres strony internetowej, na której jest zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl, zakładka „Zamówienia publiczne”
4. Określenie przedmiotu zamówienia:
CPV: 45421125-6
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynkach przy ul. Praskiej 52 oraz przy ul. Kąpielowej 41 w Krakowie, zgodnie z poniższym zakresem robót:
1) Wymiana 20 szt. okien w Filii nr 5 MOPS przy ul. Praskiej 52 w Krakowie.
Klasyfikacja PKOB 1220.
Stolarka montowana w istniejących otworach okiennych, z zachowaniem istniejących rozmiarów, wyglądu, kolorystyki i układu kwater. Zakres prac:
a) Wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
b) Wykucie z muru krat,
c) Demontaż parapetów wewnętrznych,
d) Wywóz zdemontowanych okien z terenu rozbiórki na wysypisko śmieci (opłatę za przyjęcie okien na wysypisko ponosi Wykonawca),
e) Montaż okien. Parametry okien:
- okna PCV, rozwierane i uchylno-rozwierane, białe,
- profile minimum trójkomorowe,
- współczynnik przenikania ciepła przeszklenia U=1,1 W/m2*K,
- współczynnik izolacyjności akustycznej min. 30dB, uszczelki,
- przy skrzydłach uchylnych okucia obwiedniowe, przy skrzydłach rozwieranych okucia obwiedniowe czopowo-wkręcane,
- autopilot standardowo zawierający mikrowentylację i blokadę obrotu klamki oraz jeden punkt antywyważeniowy,
- w oknach szczelnych nawiewniki higroregulowane z automatyczną regulacją nawiewu w zależności od wilgotności powietrza,
f) Montaż wcześniej zdemontowanych krat.
g) Montaż parapetów wewnętrznych z płyty laminowanej.
h) Uzupełnienie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, wraz z ich zagruntowaniem i dwukrotnym pomalowaniem farbą emulsyjną. Uzupełnienie płytek okładzinowych ściennych glazurowanych, uszkodzonych podczas montażu stolarki.
i) Mycie stolarki okiennej po zakończeniu robót malarskich,
j) Mycie podłóg po zakończeniu robót malarskich.
2) Wymiana 19 szt. okien w Placówce Socjalizacyjnej Opiekuńczo-Wychowawczej Grupy Usamodzielniającej przy ul. Kąpielowej 41 w Krakowie.
Klasyfikacja PKOB 1130.
Stolarka montowana w istniejących otworach okiennych, z zachowaniem istniejących rozmiarów, wyglądu, kolorystyki i układu kwater. Zakres prac:
a) Wykucie z muru ościeżnic drewnianych.
b) Demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych.
c) Wywóz zdemontowanych okien i parapetów z terenu rozbiórki na wysypisko śmieci (opłatę za przyjęcie okien na wysypisko ponosi wykonawca).
d) Montaż okien. Parametry okien:
- okna PCV, rozwierane i uchylno-rozwierane, białe,
- profile min. trójkomorowe,
- współczynnik przenikania ciepła przeszklenia U=1,1 W/m2*K,
- współczynnik izolacyjności akustycznej min. 30dB, uszczelki,
- przy skrzydłach uchylnych okucia obwiedniowe, przy skrzydłach rozwieranych okucia obwiedniowe czopowo-wkręcane,
- autopilot standardowo zawierający mikrowentylację i blokadę obrotu klamki oraz jeden punkt antywyważeniowy,
- w oknach szczelnych nawiewniki higroregulowane z automatyczną regulacją nawiewu w zależności od wilgotności powietrza,
e) Montaż parapetów wewnętrznych z płyty laminowanej.
f) Montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej.
g) Uzupełnienie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, wraz z ich zagruntowaniem i dwukrotnym pomalowaniem farbą emulsyjną. Uzupełnienie płytek okładzinowych ściennych glazurowanych, uszkodzonych podczas montażu stolarki.
h) Mycie stolarki okiennej po zakończeniu robót malarskich,
i) Mycie podłóg po zakończeniu robót malarskich.
5. Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej: nie
6. Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wariantowej: nie
7. Termin wykonania zamówienia:
W ciągu 40 dni kalendarzowych od dnia wprowadzenia Wykonawcy na plac budowy.
Uwaga:
Rozpoczęcie robót przy ul. Kąpielowej 41 nastąpi po uzyskaniu przez Inwestora pisemnego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zamiaru realizacji robót budowlanych (pierwsza dekada października).
8. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).
Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym
Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja).
W przypadku:
1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej – wyciąg z rejestru sądowego.
2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej dokumentem upoważniającym do zaciągania ww zobowiązań o ile dokument taki w umowie spółki jest wymagany (art. 230 kodeksu spółek handlowych),
4) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
3. Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za wykonywane zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności.
4. Uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (odpis decyzji – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego).
UWAGA:
Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert.
W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym.
Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Wadium: nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena = 100 %
11. Miejsce składania ofert: Dziennik Podawczy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 102, I p.
12. Termin składania ofert: 22.09.2006 r., godz. 10:00
13. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty
14. Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową: nie
15. Czy Zamawiający zamierza ustanowić dynamiczny system zakupów: nie
16. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Wojciech Porębski, Paweł Cichopek;
fax (012) 616-54-28
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego - odmienne zasady
Metka:
Podmiot publikujący:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Osoba odpowiedzialna:
JÓZEFA GRODECKA - DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Osoba publikująca:
KRZYSZTOF BIERÓWKA - PODINSPEKTOR
Data wytworzenia:
2006-09-14
Data publikacji:
2006-09-14
Data aktualizacji:
2006-10-12