Wykonawcy, którzy pobiorą dokumentacje przetargową ze strony Zamawiającego nie otrzymają ewentualnych wyjaśnień lub modyfikacji treści w/w dokumentacji w formie pisemnej. Wykonawcy mający siedzibę w Krakowie mogą odbierać specyfikację w siedzibie Zamawiającego w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. nr 103 I p. Wykonawcy mający siedzibę poza Krakowem mogą wystąpić z wnioskeim o wydanie specyfikacji e-mailem na adres:
do@mops.krakow.pl lub faksem na nr (12) 616-54-28. Specyfikacja jest bezpłatna.
Treść ogłoszenia
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków,
tel. (012) 616-54-27, fax (012) 616-54-28, e-mail: do@mops.krakow.pl
informuje o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
1. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
2. Rodzaj zamówienia: dostawa
3. Określenie przedmiotu zamówienia:
CPV: 36121000 - 5
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli na wyposażenie komórek organizacyjnych MOPS w Krakowie zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji.
2. Warunki dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych mebli w obrębie asortymentu opisanego w części I zamówienia.
2) W przypadku, gdy opis zamawianych mebli nie zawiera jakichś istotnych dla Dostawcy szczegółów ma on zastosować się do ogólnie przyjętych standardów w zakresie, w którym opis jest niewystarczający.
3) Wszystkie zamawiane meble mają być przystosowane do korzystania przez osoby dorosłe.
4) W przypadku, gdy przedstawiony przez Zamawiającego opis mebli mógłby spowodować, że korzystanie z nich mogłoby być utrudnione, bądź niewygodne dopuszcza się drobne odstępstwa w wykonawstwie mebli w stosunku do opisu, pod warunkiem, że odstępstwa te zostaną pisemnie zaakceptowane przez Zamawiającego oraz nie spowodują dostarczenia mebli gorszej jakości. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w tym zakresie ze strony Wykonawcy ma on obowiązek zgłosić to Zamawiającemu, by dokonać korekt przed realizacją dostawy. Drzwiczki i szuflady we wszystkich meblach z wyjątkiem szafek kuchennych mają być zamykane na klucz.
5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do lokali wskazanych przez pracowników Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność, w terminie ustalonym umową. Przed realizacją dostawy Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z miejscami dostaw celem ustalenia, czy któreś z mebli nie wymagają montażu na miejscu ze względu na duże rozmiary. Dokładny termin każdej dostawy musi być ustalony z Zamawiającym z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
6) Dostawa I części zamówienia będzie realizowana w formie dostaw częściowych, na podstawie zamówień częściowych przesyłanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Płatność będzie realizowana za każdą przyjętą dostawę częściową
7) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone meble na okres co najmniej 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do lokali Zamawiającego. Zobowiązania gwarancyjne mają wynikać z zawartej umowy – bez dodatkowych dokumentów gwarancyjnych i będą realizowane na podstawie kserokopii odpowiednich faktur z załączonymi kserokopiami odpowiednich protokołów przekazania.
8) Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania dostarczanych mebli w sposób umożliwiający późniejszą identyfikację, że zostały przez niego dostarczone. Sposób oznakowania nie może wpłynąć na estetykę mebli i musi on być uzgodniony z Zamawiającym.
9) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert,
10) Cena oferty określona stosownie do wymagań niniejszej specyfikacji zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia,
11) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji , w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania.
12) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia.
14) Wszelkie kontakty z Zamawiającym mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałek w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
15) Zamawiający nie dopuszcza zlecenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
16) Zamawiający ustala, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną, na adres: do@poczta.mops.krakow.pl
17) Przed realizacją zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu projekty wykonawcze zamówienia mebli.
5. Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej: tak (11 części)
6. Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wariantowej: nie
7. Termin wykonania zamówienia:
I część zamówienia: do 14 dni od daty złożenia zamówienia częściowego przez Zamawiającego, w okresie od dnia zawarcia umowy do 23. 12. 2006 r.
Części zamówienia: II, V, VII, X - do 14 dni od daty zawarcia umowy
Części zamówienia: III, IV, VI, VIII, IX, XI - do 30 dni od daty zawarcia umowy.
8. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są
w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2006 r. Nr 164 poz. 1163).
Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym
Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja).
W przypadku:
1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej – wyciąg z rejestru sądowego.
2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
3) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej dokumentem upoważniającym do zaciągania ww zobowiązań o ile dokument taki w umowie spółki jest wymagany (art. 230 kodeksu spółek handlowych),
4) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w
zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w
zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,
UWAGA:
Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert.
W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1,3 i 4 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym.
Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Wadium: nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena = 100 %
11. Miejsce składania ofert: Dziennik Podawczy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 102, I p.
12. Termin składania ofert: 27.10.2006 r. godz. 10:00
13. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty
14. Czy Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową: nie
15. Czy Zamawiający zamierza ustanowić dynamiczny system zakupów: nie
16. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Wojciech Porębski, Paweł Cichopek;
fax (012) 616-54-28