Referat Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, ul. Grunwaldzka 8, Kierownik Referatu - Beata Słomka-Szczygieł, pok. 327, tel. 12-616-9767
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.), art. 40 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 z późn. zm.), Zarządzenie Nr 286/2021 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 8 lutego 2021 r. w sprawie podziału na wewnętrzne komórki organizacyjne oraz szczegółowego zakresu działania Wydziału Geodezji.
Ograniczenie dostępu do informacji publicznej może nastąpić ze względu na przepisy o ochronie danych osobowych
Materiały archiwalne (projekty uzgodnione przez ZUDP) są udostępniane tylko do wglądu
Wyszukiwarka rejestrów w Archiwum BIP MK