Nazwa
Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism
Referat/oddział
Referat Kancelaria Magistratu,
Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków
12 616 1490, 16 616 1201
Podstawa prawna
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 i Nr 27, poz. 140);
- Art. 65 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572).
Uwagi
Ograniczenie dostępu do informacji publicznej może nastąpić ze względu na przepisy o ochronie danych osobowych.