Na wniosek (procedura OR-02), pisemne, telefoniczne lub e-mailowe zgłoszenie udzielane są informacje na temat rzeczy znalezionych na terenie Gminy Miejskiej Kraków - BIP MK- wykaz rzeczy znalezionych.
Referat ds. Kwalifikacji Wojskowej, Prowadzenia Rejestrów i Biura Rzeczy Znalezionych Ul. Wielicka 28A, 30-552 Kraków, pok. Nr 114 na I piętrze,
12 616 5711
Rejestr rzeczy znalezionych przechowywanych w Biurze Rzeczy Znalezionych Urzędu Miasta Krakowa prowadzony jest na podstawie Ustawa z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Udzielane są informacje na temat rzeczy znalezionych na terenie Gminy Miejskiej Kraków.
Wyszukiwarka rejestrów w Archiwum BIP MK