Do zakresu działania Referatu ds. Bazy Wiedzy i Obsługi Zgłoszeń (DK-03) należą sprawy:
przyjmowanie zgłoszeń, problemów i pomysłów wpływających do Wydziału poprzez elektroniczne kanały komunikacji;
przekazywanie zgłoszeń problemów i pomysłów do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa, miejskich jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich;
monitorowanie realizacji zgłoszeń problemów i pomysłów;
prowadzenie i aktualizacja Bazy Wiedzy koniecznej do realizacji usług informacyjnych świadczonych przez pracowników infolinii miejskiej;
współpraca z Referatem Obsługi Infolinii Miejskiej Krakowskie Centrum Kontaktu (DK- 02), komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Krakowa, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami w zakresie obsługi zgłoszeń problemów, pomysłów i prowadzenia Bazy Wiedzy;
koordynacja działań związanych z promocją Wydziału oraz współpraca z Referatem Organizacyjno-Budżetowym (DK-01) w zakresie zawierania umów;
obsługa Krakowskiego Portalu Usług Miejskich w zakresie dostępnych funkcjonalności strony internetowej Krakowskiego Centrum Kontaktu.