Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Do zakresu działania Referatu ds. Organizacyjnych (KS-01) należą sprawy:
prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału, w tym ewidencja i koordynacja obiegu korespondencji pisemnej i elektronicznej w Wydziale;
prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Departamentu Marki Kraków, w tym ewidencja i koordynacja obiegu korespondencji pisemnej i elektronicznej w Departamencie;
koordynacja działań związanych z planowaniem i realizacją budżetu, w tym m. in. przygotowywanie we współpracy z referatami Wydziału projektu budżetu zadaniowego, wniosków budżetowych i sprawozdawczości;
prowadzenie rozliczeń finansowych zadań prowadzonych przez Wydział, w tym ewidencji rachunków i faktur z zakresu realizacji zadań Wydziału oraz wprowadzanie faktur i rachunków do podsystemu WYBUD;
koordynacja procedur zamówień publicznych dla zadań realizowanych przez Wydział, w tym sporządzanie planów zamówień publicznych oraz sprawozdań z udzielonych zamówień w zakresie działania Wydziału;
weryfikacja umów i zleceń przygotowywanych przez pracowników Wydziału oraz rejestracja umów w aplikacji GRUiZ;
prowadzenie rejestru zawartych umów w ramach Wydziału;
wsparcie referatów przy opracowaniu projektów dokumentów związanych z funkcjonowaniem Wydziału, w tym m. in.: pełnomocnictw i zarządzeń Prezydenta Miasta Krakowa oraz innych aktów normatywnych, projektów zarządzeń wewnętrznych i poleceń służbowych Dyrektora Wydziału oraz nadzór nad ich realizacją;
koordynacja informacji o działalności Wydziału publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa oraz stała współpraca z administratorem Biuletynu;
prowadzenie spraw związanych z realizacją Polityki Bezpieczeństwa Informacji Urzędu Miasta Krakowa (w tym obsługa aplikacji SEZAM);
realizacja działań związanych z ISO;
opracowywanie okresowych informacji, sprawozdań i analiz z zakresu działania Wydziału;
gospodarowanie mieniem Wydziału, w tym prowadzenie ewidencji majątku trwałego;
przekazywanie dokumentów do archiwum Urzędu Miasta Krakowa;
prowadzenie spraw osobowych i socjalnych pracowników Wydziału;
prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem pracowników Wydziału w delegacjach służbowych i szkoleniach;
wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta, właściwego Z-cę Prezydenta, Dyrektora Departamentu, Dyrektora Wydziału lub osobę zastępującą.