Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Do zakresu działania Referatu Marketingu Miasta (KS-09) należą sprawy:
promowanie marki Miasta poprzez kreowanie i realizowanie innowacyjnych projektów w dziedzinie promocji;
organizacja i współorganizacja wydarzeń promocyjnych oraz zakup świadczeń promocyjnych w ramach innych wydarzeń;
ścisła współpraca z zewnętrznymi organizatorami wydarzeń, które są współfinansowane przez Miasto w zakresie promocji marki Krakowa;
zakup reklam w mediach oraz współpraca z mediami w zakresie działań promocyjnych i informacyjnych Miasta;
koordynacja działań, przedsięwzięć i wydarzeń w ramach Święta Miasta, w szczególności przygotowanie programu wydarzenia we współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi UMK, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami miejskimi;
koordynowanie działań w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego druków realizowanych w ramach Wydziału;
koordynowanie i realizacja planów wydawniczych m.in. broszur, ulotek, listów na potrzeby działań promocyjnych Miasta;
współpraca z przedstawicielami instytucji zewnętrznych w zakresie pozyskania i wykorzystania materiałów do publikacji i aktualizacji informacji;
współpraca z komórkami organizacyjnymi UMK, miejskimi jednostkamiorganizacyjnymi oraz spółkami miejskimi w zakresie realizacji projektów
promocyjnych;
wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta, właściwego Z-cę Prezydenta, Dyrektora Departamentu, Dyrektora Wydziału oraz Z-cę Dyrektora ds. Marki Kraków i Marketingu lub osobę zastępującą.