Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Do zakresu działania Referatu Karty Krakowskiej i aplikacji mKraków (KS-10) należą sprawy:
koordynacja programu pn. Karta Krakowska i realizacja zadań z nią związanych oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem programu;
rozpatrywanie wniosków, skarg, interpelacji i korespondencji dot. Karty Krakowskiej;
sporządzanie analiz, statystyk, opinii dot. Karty Krakowskiej;
współpraca z komórkami organizacyjnymi UMK, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami miejskimi w zakresie realizacji Karty Krakowskiej;
obsługa elektronicznego Systemu Karty Krakowskiej;
obsługa partnerów programu, w tym zawieranie porozumień w sprawie realizacji Karty Krakowskiej;
obsługa infolinii Karty Krakowskiej;
obsługa tematycznych skrzynek Karty Krakowskiej;
obsługa korespondencji w sprawie funkcjonowania programu Karta Krakowska;
współpraca w zakresie promowania programu Karta Krakowska;
obsługa strony internetowej programu Karta Krakowska;
sporządzanie umów w sprawie realizacji programu Karta Krakowska;
koordynowanie i realizacja projektów informatycznych związanych z wizerunkiem Miasta we współpracy z Centrum Obsługi Informatycznej, w tym realizacja projektu mKraków w zakresie kompetencji Wydziału;
realizacja działań związanych z zastrzeżeniem znaku towarowego aplikacji mKraków;
wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta, właściwego Z-cę Prezydenta, Dyrektora Departamentu, Dyrektora Wydziału oraz Z-cę Dyrektora ds. Marki Krakówi Marketingu lub osobę zastępującą.