1. Koordynacja działań związanych z realizacją działań Systemem Zarządzania Jakością w zakresie Wydziału.
2. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału.
3. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
4. Opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych Dyrektora Wydziału oraz prowadzenie ich rejestru.
5. Przygotowywanie projektów zarządzeń, upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta Miasta Krakowa oraz Dyrektora Magistratu.
6. Prowadzenie spraw związanych z realizacją Polityki Bezpieczeństwa Informacji Urzędu oraz obsługa aplikacji SEZAM, w tym opracowywanie wniosków o nadanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych.
7.Stała współpraca ze Stanowiskiem ds. Bezpieczeństwa w zakresie bezpieczeństwa fizycznego obiektów użytkowanych przez UMK.
8. Prowadzenie spraw związanych z udziałem pracowników Wydziału w obowiązkowych szkoleniach.
9. Przygotowanie warunków naboru na wolne stanowiska w Wydziale.
10. Koordynowanie spraw dotyczących monitorowania czasu pracy pracowników wydziału w systemie zarządzania kosztami zadań (RCP).