Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- Obywatelstwo polskie,
- Wykształcenie wyższe w zakresie geodezji,
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji,
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
*„doświadczenie zawodowe” rozumiane jako okres nabywania umiejętności w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilno – prawną, staż, praktykę, wolontariat, prowadzoną działalność gospodarczą itp.
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Znajomość ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
- Znajomość rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
- Znajomość ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece.
- Znajomość zagadnień z zakresu działania Wydziału Geodezji.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty.
- Posiadanie geodezyjnych uprawnień zawodowych określonych w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne.
- Posiadanie wyższego wykształcenia geodezyjnego.
- Co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie rejestru załatwianych spraw.
- Bieżące zapoznawanie się z treścią aktów prawnych niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych.
- Udzielanie informacji osobom fizycznym i prawnym w zakresie ewidencji gruntów i budynków.
- Wprowadzanie zmian podmiotowych danych o charakterze opisowym z urzędu i na wniosek osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych władających gruntem.
- Aktualizacja danych podmiotów ewidencyjnych.
- Sporządzanie oraz podpisywanie zawiadomień o zmianach w bazie ewidencji gruntów i budynków.
- Prowadzenie rejestru cen i wartości nieruchomości.
- Kompletowanie dowodów zmian.
- Rejestracja czasu pracy w systemie RCP.
- Wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora, jego Zastępców i Kierownika referatu.
- Podpisywanie pism o charakterze informacyjnym, pism o uzupełnienie dokumentów.
- Podpisywanie dokumentów, w stosunku do których pracownik został umocowany poprzez stosowne upoważnienie (zarządzenie, inne).
- Parafowanie przygotowywanych przez siebie dokumentów chyba, że przepisy wyższego rzędu stanowią inaczej.
- Dostęp do informacji zastrzeżonych na podstawie odrębnego poświadczenia bezpieczeństwa.
- Dostęp do danych osobowych w zakresie realizowanych zadań na podstawie odrębnego upoważnienia.
- Inne czynności na podstawie odrębnych upoważnień lub pełnomocnictw.
- Udział w szkoleniach, naradach - okresowa aktualizacja wiedzy i przepisów.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
- Stanowisko: Podinspektor lub Inspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Geodezji Urząd Miasta Krakowa – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Grunwaldzka 8.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze (wraz z dodatkiem funkcyjnym) z przedziału 3 800 złotych brutto do 4 500 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność: w godzinach pracy
- praca przy komputerze: tak
- praca w terenie: nie
- praca w soboty: nie
- uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie
- inne: brak
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 31 maja 2022 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 3 czerwca 2022 o godz. 9.00 w sali Portretowej UMK, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)