Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy
- wymagania niezbędne (formalne):
- spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe techniczne lub z zakresu zarządzania,
- staż pracy minimum 4 lata,
- prawo jazdy kat. B,
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
- wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
- znajomość ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
- znajomość ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
- znajomość rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów,
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
- znajomość prawa miejscowego GMK (Statut Zarządu Dróg Miasta Krakowa, Statut Zarządu Transportu Publicznego, Uchwała o strefie płatnego parkowania), aspekty funkcji zarządzającego ruchem, zarządzającego drogą,
- wiedza z zakresu inżynierii ruchu drogowego,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, umiejętność jednoznacznego formułowania myśli w mowie, umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania pracownikami, odporność na stres oraz radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
- umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej,
- posiadanie dokumentu potwierdzającego zarządzanie pracownikami (np. zakres czynności, itp.).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
- do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
1). koordynowanie oraz nadzorowanie Referatu Stałej Organizacji Ruchu i kontrolowanie pracy pracowników w zakresie prowadzenia zadań związanych z pełnieniem funkcji zarządzającego ruchem na drogach publicznych, a w szczególności:
1. opracowanie i wdrażanie w ramach bieżącej działalności programów poprawy bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Krakowa i współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie,
2. podejmowanie czynności w zakresie zarządzania ruchem w tym:
- rozpatrywanie, opracowanie, zlecanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu (stałych), opiniowanie wniosków i postulatów dotyczących organizacji ruchu drogowego,
- przekazywanie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu do realizacji,
- prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów i organizacji ruchu,
- wnioskowanie i zlecanie projektów zmian organizacji ruchu drogowego, geometrii ulic i skrzyżowań,
3. nadzór i analiza istniejącej organizacji ruchu w zakresie bezpieczeństwa ruchu, jego efektywności i poprawności zastosowanych rozwiązań oraz wnioskowanie niezbędnych zmian,
4. analiza baz danych o zdarzeniach drogowych i pomiarach natężenia ruchu;
2) dbanie o efektywność pracy i przestrzeganie przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, przepisów BHP i ppoż.;
3) analiza dokumentacji projektowej;
4) przygotowywanie projektów pism, decyzji, zleceń, zezwoleń;
5) rozpatrywanie wniosków osób prywatnych, instytucji oraz podmiotów zewnętrznych i współpracujących z Wydziałem, w tym interpelacji i skarg;
6) wdrażanie nowych rozwiązań celem poprawy BRD i analizę bazy danych o zdarzeniach drogowych;
7) ścisła współpraca z Policją w kwestii bezpieczeństwa ruchu drogowego;
8) inicjowanie prac projektowych i studialnych z zakresu organizacji i zarządzania ruchem, przygotowywanie zmian organizacji ruchu;
9) rozpatrywanie i zatwierdzanie projektów zmian w organizacji ruchu na drogach publicznych miasta Krakowa w zakresie zgodności z przepisami prawa oraz zapewnieniem bezpieczeństwa i płynności ruchu;
10) prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników;
11) wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez przełożonych.
- warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
- wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z odrębnymi przepisami),
- stanowisko : Kierownik Referatu,
- miejsce pracy: Wydział Miejskiego Inżyniera Ruchu,
- siedziba Wydziału: Kraków, ul. Wielopole 1,
- przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2023 rok,
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze wraz z dodatkiem funkcyjnym z przedziału 5 500 zł do 6 500 zł złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność- tak – możliwość pracy w weekendy i w godzinach popołudniowych,
- praca przy komputerze-tak,
- praca w terenie-tak,
- praca w soboty- możliwa,
- uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B- tak
- praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej,
- godziny pracy: 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku (możliwość pracy w weekendy i w godzinach nocnych).
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 2 stycznia 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 5 stycznia 2023 roku o godzinie 8.00 w formie on-line (kandydaci/kandydatki zakwalifikowani/zakwalifikowane do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz
o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci/ kandydatki będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy PI. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)