Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatów/kandydatek przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie*: wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracja.
- Staż pracy**: minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub służbach finansowo – księgowych.
* wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych
**staż pracy - rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
***doświadczenie zawodowe – rozumiane jako okres nabywania umiejętności w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilno - prawną, staż, praktykę, wolontariat, prowadzoną działalność gospodarczą itp.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych KŚT,
- umiejętność obsługi komputera, w szczególności znajomość obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Excel),
- posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności lub decyzji o przyznaniu renty (nie wykluczające pracy na tym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
3. Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie w aplikacji informatycznej ewidencji analitycznej majątku Gminy Miejskiej Kraków, Miasta Kraków – miasta na prawach powiatu, Skarbu Państwa, Urzędu Miasta Krakowa z uwzględnieniem wymaganego podziału na rodzaje, grupy, właścicieli czy sposób postępowania.
- Dokonywanie wyceny składników majątku w inwentaryzacji, porównywanie rzeczywistego stanu aktywów ze stanem księgowym, pozyskiwanie od kontrahentów potwierdzeń prawidłowości wykazanego w księgach rachunkowych stanu składników, wycena arkuszy spisu z natury, rozliczanie różnic oraz podejmowanie innych czynności związanych z inwentaryzacją mienia ujętego w ewidencji analitycznej prowadzonej przez Wydział Kontroli Wewnętrznej i Ewidencji Mienia.
- Przygotowywanie wniosków o porównanie danych wynikających z ewidencji księgowej z ewidencją gminnego lub powiatowego zasobu nieruchomości.
- Sporządzanie zestawień rocznych z zakresu ilości i wartości majątku dla celów sprawozdania SG-01 dla Głównego Urzędu Statystycznego oraz innych sprawozdań finansowych.
- Wykonywanie zadań Komisji Likwidacyjnej w Urzędzie Miasta Krakowa.
- Ustalenie stanu prawnego, przygotowywanie wyjaśnień, stanowisk i opinii Zespołowi Radców Prawnych w prowadzonych postępowaniach.
- Opracowywanie sprawozdań z realizowanych przez Referat zadań.
- Bieżące zapoznawanie się z treścią aktów prawnych niezbędnych do wykonywania czynności służbowych,
- Czynności kancelaryjne związane z przygotowaniem korespondencji do wysyłki oraz prowadzeniem korespondencji Referatu.
- Inne prace zlecone przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu.
4. Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom/kandydatkom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników/pracowniczek podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik/pracowniczka zobowiązany/a jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami). Praca od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30 – w siedzibie Wydziału.
- Stanowisko: Referent/Podinspektor/Inspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Kontroli Wewnętrznej i Ewidencji Mienia,
- Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Sarego 4,
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków – Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4 500 zł do 5 200 zł brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
5. Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Dyspozycyjność: nie
- Praca przy komputerze: tak
- Możliwość pracy w terenie: nie
- Praca w soboty: nie
- Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie
- Inne: nie dotyczy
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 23 sierpnia 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 29 sierpnia 2023 roku o godz. 9.00 w formie on-line (kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci/kandydatki będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)