1. GENEZA
Gmina Miejska Kraków przeznaczyła do sprzedaży 73 570 akcji Miejskiego Klubu Sportowego „Cracovia”, co stanowi 39,94 % kapitału zakładowego spółki. Każda osoba zarówno prawna jak i fizyczna mogła złożyć ofertę na dowolną liczbę akcji w ramach puli przeznaczonej do sprzedaży. Oferty można było składać w terminie od 1 czerwca 2012 r. do 14 września 2012 r.
2. CELE I ZAŁOŻENIA KAMPANII
Celem kampanii pn. „Wielka Sprzedaż Akcji Cracovii" było zachęcenie potencjalnych inwestorów oraz kibiców Miejskiego Klubu Sportowego „Cracovia” do ulokowania pieniędzy w akcjach klubu „Cracovia”.
3. OPIS DZIAŁAŃ
Czas trwania kampanii: 1 czerwca - 14 września 2012 r.
• Internet:
a) Utworzenie na portalu www.krakow.pl oddzielnej prezentacji poświęconej kampanii pod adresem www.krakow.pl/kupcracovie wraz z:
- umieszczeniem informacji o kampanii na tzw. „Jedynce”, tj. informacji głównej na portalu,
- umieszczeniem aktywnego banneru internetowego na głównej stronie,
- umieszczeniem informacji o kampanii w dziale „Polecamy”.
b) Promocja kampanii poprzez Social Media na wybranych portalach społecznościowych tj.:
- NK.pl
- Google+
c) Zamieszczenie informacji wraz z niezbędnymi dokumentami do przeprowadzenia przetargu w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa.
d) Umieszczenie informacji o kampanii na stronach internetowych: www.dialoguj.pl oraz www.msp.pl.
e) Teksty redakcyjne o kampanii na portalach Onet.pl, Interia.pl oraz futbol.org.pl,
f) Zamieszczenie aktywnego banneru internetowego na stronach Rad Dzielnic z odnośnikiem do prezentacji poświęconej kampanii.
e) Zamieszczenie informacji o kampanii na facebookowym profilu Pasy.pl.
• Media:
a) Rozesłanie serwisu prasowego skierowanego do lokalnych dziennikarzy z informacjami
o przedsięwzięciu.
b) Zamieszczenie informacji o kampanii w Dwutygodniku miejskim „KRAKÓW.PL” – czerwiec br.,
c) Zamieszczenie informacji o kampanii w Informatorze dla Przedsiębiorcy – czerwiec br.,
d) Zamieszczenie reklamy prasowej w:
- „Spacerowniku” Gazety Wyborczej – 6 czerwca br.,
- „Nowym Kurierze Krakowskim”– 28 czerwca oraz 6 lipca br.,
- reklama prasowa w miesięczniku „Karnet” – wrzesień br.,
- 2 artykuły sponsorowane w Gazecie Wyborczej – 3 oraz 7 września br.,
- 2 reklamy prasowe w „Pulsie Biznesu” – 5 oraz 10 września br.,
- reklama prasowa w „Przeglądzie sportowym” –7 września br.
• Outdoor:
a) Ekspozycja tablic reklamowych typu billboard tuż przy stadionie Miejskiego Klubu Sportowego „Cracovia”. Termin ekspozycji: 18 czerwca – 18 lipca br.
b) Ekspozycja 100 citylightów w przestrzeni miejskiej w terminie 15 sierpnia – 15września br.
• Leaflet:
a) Kolportaż ulotek promocyjnych w:
- budynkach UMK,
- na krakowskich Uczelniach Wyższych,
- w siedzibach Rad Dzielnic,
- w Punkcie Obsługi Przedsiębiorcy,
- w Nowohuckim Centrum Informacji
- w Świnoujściu (działania w ramach cross kampanii Kraków-Świnoujście)
- podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy 4-6 września br.
- podczas Dnia otwartego Telewizji Kraków 8 września br.
- w punktach InfoKraków.