Centrum Zarządzania Kryzysowego Miasta Krakowa
Informuje, że w związku z Zarządzeniem Nr 215 Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2018 r. w sprawie wprowadzenia stopnia alarmowego ALFA na terenie miasta Krakowa, obowiązującego od dnia 26 listopada 2018 r., od godz. 00:00 do dnia 15 grudnia 2018 r., do godz. 23.59, Gmina Miejska Kraków realizuje zadania określone w Załączniku nr 33 (Procedura postępowania na wypadek ogłoszenia stopni alarmowych) do Planu Zarządzania Kryzysowego Miasta Krakowa.
W związku z powyższym o zdarzeniach mających istotne znaczenie dla bezpieczeństwa ludzi i podjętych działaniach proszę na bieżąco informować służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i porządek publiczny na numery telefonów alarmowych oraz Centrum Zarządzania Kryzysowego Miasta Krakowa, tel. 12 616 59 99, fax. 12 413 89 66, e-mail: czk@um.krakow.pl – zgodnie z kompetencjami.