Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 5 drzew z terenu przy ul. Myczkowskiego 1 (dz. Nr 14/17 obr. 48 Krowodrza) oraz ul. Łupaszki 7 (dz. Nr 14/46 obr. 48 Krowodrza).
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
Kraków, dnia 29.11.2018r.
WS-05.6131.1.616.2018.MW
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm. – cyt. dalej jako „k.p.a.”) w związku art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 1614) zawiadamiam strony, że na wniosek Spółdzielni Mieszkaniowe GRODZKA, ul. Myczkowskiego 1/7, 30-198 Kraków zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 5 drzew z terenu przy ul. Myczkowskiego 1 (dz. Nr 14/17 obr. 48 Krowodrza) oraz ul. Łupaszki 7 (dz. Nr 14/46 obr. 48 Krowodrza).
Jednocześnie, zgodnie z art. 85 § 1 k.p.a. zawiadamiam że w dniu 07.01.2019 r. o godz. 09:00 odbędą się oględziny ww. drzew wnioskowanych do usunięcia. Oględziny rozpoczną się na terenie przy ul. Myczkowskiego 1.
Zgodnie z art. 50 § 1 oraz art. 90 § 2 pkt 1 k.p.a. wzywa się
A) Spółdzielnię Mieszkaniową GRODZKA, ul. Myczkowskiego 1/7, 30-198 Kraków, do:
1. stawienia się na rozprawę
2. okazania przedmiotu oględzin
Zgodnie z art. 28 k.p.a. „stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek”.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. „Strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty
w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi; w tych przypadkach zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia”.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 30 listopad 2018r.
INFORMACJA ADMINISTRATORA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu zarządzania wszystkimi elementami środowiska poprzez ustalanie warunków na korzystanie ze środowiska w drodze postępowania administracyjnego w zakresie kompetencji Prezydenta Miasta
Informujemy, że:
1. Strona ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
2. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu załatwienia sprawy, dla potrzeb której zostały zebrane, a następnie będą przechowywane u nas przez co najmniej 5 lat, po czym mogą ulec zniszczeniu
3. Strona ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. Kategorią odbiorców danych osobowych są: pozostałe strony postępowania, podmioty działające w postępowaniu na prawach strony, a także inni odbiorcy na podstawie przepisów prawa.
5. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy .
6. Konsekwencją niepodania danych jest pozostawienie sprawy bez rozpoznania
7. Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych stanowi ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody oraz ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
Ponadto informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres pocztowy – ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, adres e-mail: iod@um.krakow.pl.