"ROZBUDOWA ULICY DĄBSKIEJ W KRAKOWIE WRAZ Z BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ"
AU-01-2.6740.4.43.2018.BUR Kraków, dnia 30.01.2019 r.
OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Krakowa o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację drogi
Zgodnie z art. 49, art.10 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.) w związku z art. 11d ust. 5 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1474), Prezydent Miasta Krakowa zawiadamia, że 3.12.2018 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Prezydenta Miasta Krakowa działającego przez Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa – ul. Centralna 53 Kraków, w imieniu którego przed urzędem występuje Pani Alicja Kaczmarczyk, w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia pn.:
„ROZBUDOWA ULICY DĄBSKIEJ W KRAKOWIE WRAZ Z BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ,
obejmująca swoim zakresem:
- rozbudowę ul. Dąbskiej (klasy dojazdowej, kategorii drogi gminnej) od hm 0+00.00 do hm 2+80.00,
- budowę kanalizacji deszczowej od hm 0-49.85 do hm 2+80.00,
- budowę sieci oświetlenia ulicznego od hm 0+01.46 do hm 2+87.28,
- przebudowę sieci elektroenergetycznej nN od hm 0+01.46 do hm 1+18.73 wraz z przesunięciem słupa linii napowietrznej w hm 1+87.11,
- przebudowę sieci elektroenergetycznej sN od hm 1+35.80 do hm 2+01.99,
- przebudowę sieci teletechnicznej od hm 0+21.14 do hm 3+04.91,
zlokalizowana:
• na działkach ewidencyjnych w liniach rozgraniczających przedmiotową inwestycję, nr: 49/31, 51/17, 51/18, 51/21, 51/24, 53/15, 225/6, 258/3, obręb 16 Śródmieście,
• na części działek ewidencyjnych położonych w liniach rozgraniczających przedmiotową inwestycję
(w nawiasie podano nr działki po podziale przeznaczonej pod inwestycję), nr: 51/11 (51/25), 51/19 (51/27), 51/22 (51/29), 51/23 (51/31), 53/16 (53/26), 258/4 (258/7) obręb 16 Śródmieście,
• na części działek ewidencyjnych położonych w liniach rozgraniczających przedmiotową inwestycję
i stanowiących istniejący pas drogowy: nr 50/4, 225/6, 226/1 obręb 16 Śródmieście,
• na działce ewidencyjnej położonej poza liniami rozgraniczającymi przedmiotową inwestycję nr 51/16 obręb 16 Śródmieście,
oraz na części działek ewidencyjnych położonych poza liniami rozgraniczającymi przedmiotową inwestycję, (w nawiasie podano nr działki po podziale pozostającej w dotychczasowym użytkowaniu), nr: 31/2, 31/3, 32/4, 34/4, 50/4, 50/7, 51/9, 51/23 (51/32), 258/4 (258/8) obręb 16 Śródmieście; - na których zachodzi konieczność ustalenia obowiązku przebudowy uzbrojenia terenu oraz przebudowy istniejących zjazdów na przyległe nieruchomości.”
Wniosek w przedmiotowej sprawie obejmuje zatwierdzenie podziałów nieruchomości:
(pogrubieniem oznaczono nr działek po podziale przeznaczone pod inwestycję)
Jednostka ewidencyjna Śródmieście obręb 16:
1) Działka nr 51/11, dzieli się na działki nr: 51/25 i 51/26,
2) Działka nr 51/19, dzieli się na działki nr: 51/27 i 51/28,
3) Działka nr 51/22, dzieli się na działki nr: 51/29 i 51/30,
4) Działka nr 51/23, dzieli się na działki nr: 51/31 i 51/32,
5) Działka nr 53/16, dzieli się na działki nr: 53/26 i 53/27,
6) Działka nr 258/4, dzieli się na działki nr: 258/7 i 258/8.
Wnioskiem objęto również konieczność wejścia w teren działek, położonych poza liniami rozgraniczającymi teren inwestycji, co do których konieczne jest nałożenie w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, obowiązku przebudowy sieci uzbrojenia terenu, a także przebudowy zjazdów (w nawiasie podano nr działki po podziale ozostającej w dotychczasowym użytkowaniu): nr 31/2, 31/3, 32/4, 34/4, 50/4, 50/7, 51/9, 51/16, 51/23 (51/32), 258/4 (258/8) obręb 16 Śródmieście.
W związku z powyższym informuje się, że strony postępowania, mogą zapoznać się z całością dotychczas zgormadzonego materiału dowodowego i złożyć ewentualne wnioski i zastrzeżenia w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa - Rynek Podgórski 1, w terminie 7 dni od daty doręczenia. Telefon do inspektora prowadzącego postępowanie: 616 81 10.
Godziny przyjęć: poniedziałek, wtorek, środa, piątek 7.30 do 14.30.
Ponadto strony w każdym stadium postępowania będą mogły zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów.
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. włączone jest do akt sprawy, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Zgodnie z art. 41 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i ich pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ o każdej zmianie swego adresu, ponieważ w razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postepowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływnie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Zgodnie z art. 18 ust. 1e ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w przypadku, w którym dotychczasowy właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej odpowiednio wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenia niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia:
1. doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji, o której mowa w art. 17,
2. doręczenia postanowienia o nadaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej rygoru natychmiastowej wykonalności albo
3. w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stała się ostateczna
- wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5 % wartości nieruchomości lub wartości prawa użytkowania wieczystego (stosowne oświadczenie należy złożyć zarządcy drogi).