Gmina Miejska Kraków zaprasza Państwa do złożenia oferty na „Odbiór i zniszczenie wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.”
Zniszczenie wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych polega na przecięciu każdej tablicy rejestracyjnej co najmniej na trzy kawałki lub zgnieceniu prasą hydrauliczną w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Szacunkowa, przewidywana ilość tablic do utylizacji to ok. 70.000 sztuk rocznie z czego około 99% stanowią tablice aluminiowe, a około 1% tablice stalowe.
W przypadku zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na warunki realizacji umowy, przekazujący zastrzega sobie prawo zmniejszenia rocznej przewidywanej ilości tablic przeznaczonych do utylizacji.
Zainteresowanych prosimy o złożenie oferty drogą mailową do dnia 12 lipca 2019 r. do godz. 14.oo na adres: km.umk@um.krakow.pl, lub w sekretariacie Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców al. Powstania Warszawskiego 10 pokój 906, z dopiskiem „Złomowanie tablic”.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem tel. 12 616 9479 lub 12 616 9473.
W załączeniu:
regulamin składania ofert [dostępny TUTAJ],
formularz ofertowy [dostępny TUTAJ]
wzór umowy wraz z załącznikami [dostępny TUTAJ]