Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia Urzędu Miasta Krakowa informuje o możliwości składania wniosków wraz z ofertą – zgodną ze wzorem określonym w rozporządzeniu Przewodniczącego Komitetu do spraw pożytku publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie uproszczonego wzoru oferty i uproszczonego wzoru sprawozdania, na realizację w 2019 roku na terenie Gminy Miejskiej Kraków zadania publicznego, w trybie art. 19 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 688 ze zm.) - zwanej dalej ustawą, w zakresie:
Komunikat adresowany jest do podmiotów trzeciego sektora prowadzących działalność pożytku publicznego odpowiednio do terytorialnego zakresu działania Gminy Miejskiej Kraków w ww. obszarach, których działalność statutowa ujawniona w Krajowym Rejestrze Sądowym, w innym rejestrze lub ewidencji zgodna jest z dziedziną zlecanego zadania.
Charakterystyka projektu składanego w ramach trybu art. 19 a ustawy:
Uwaga!
Łączna kwota środków finansowych przekazanych przez Gminę w trybie art. 19 a ustawy tej samej organizacji pozarządowej lub temu samemu podmiotowi wymienionemu w art. 3 ust. 3, nie może przekroczyć 20 000 zł w danym roku kalendarzowym, tj. w roku 2019.
Ważne!
Data rozpoczęcia realizacji zadania publicznego nie powinna być wcześniejsza niż 21 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty.
W ofercie aplikującej o ww. środki finansowe:
Wypełnioną i kompletną ofertę należy złożyć w sekretariacie Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia Urzędu Miasta Krakowa przy ul. Jana Dekerta 24, 30-703 Kraków, III piętro, pok. 3 (tel. 12 616 7823 lub 12 616 5134) poniedziałek - piątek w godz. 8.00–15.00.
W załączeniu: