„Budowa drogi gminnej klasy D od ul. Ks. P. Ściegiennego do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 148 przy ul. Żabiej w Krakowie"
AU-01-6.6740.4.6.2020.BUR Kraków, dnia 4.09.2020 r.
OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Krakowa o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację drogi
Zgodnie z art. 49, art.10 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.) w związku z art. 11d ust. 5 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ((t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1363), Prezydent Miasta Krakowa zawiadamia, że 28.02.2020 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Prezydenta Miasta Krakowa działającego przez Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa – ul. Centralna 53 Kraków,
w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia pn.:
„Budowa drogi gminnej klasy D od ul. Ks. P. Ściegiennego do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 148 przy ul. Żabiej w Krakowie;
w zakresie:
• budowy drogi gminnej klasy D od km 0+000,00 do km 0+167,40;
• przebudowy odcinka ul. Ks. P. Ściegiennego (droga gminna klasy L od km 0’+000,00 do km 0’+027,20);
• przebudowy zjazdów indywidualnych w km 0+019,90, km 0+027,00, km 0+030,60, km 0+032,60, km 0+038,00, km 0+041,50, km 0+073,60, km 0+091,10, km 0+146,00, km 0’+006,80;
• przebudowy zjazdów publicznych w km 0+101,80, km 0+149,80;
• budowy chodników wzdłuż budowanych i przebudowywanych odcinków dróg;
• budowy zatok parkingowych od km 0+111,40 do km 0+129,05 oraz od km 0+125,75 do km 0+136,85;
• budowy murów oporowych od km 0+023,50 do km 0+083,20 oraz od km 0+113,00 do km 0+120,00;
• budowy palisady wzdłuż chodnika długości 7,0 m;
• przebudowy ogrodzeń od km 0+001,20 do km 0+025,20, od km 0+075,60 do km 0+093,70, od km 0+108,10 do km 0+167,40;
• budowy wpustów deszczowych w km 0’+010,70, km 0+045,30, km 0+064,60, km 0+077,50, km 0+107,70, km 0+141,90 wraz z przyłączami do kanalizacji deszczowej;
• budowa odwodnień liniowych w km 0’+006,70, km 0+094,90, km 0+101,80, km 0+146,10 wraz z przyłączami do kanalizacji deszczowej;
• budowy kanalizacji deszczowej od km 0+003,90 do km 0+104,50, od km 0+146,10 do km 0+150,10;
• przebudowy sieci oświetlenia ulicznego od km 0+008,80 do km 0+175,20;
• przebudowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami od km 0-001,30 do km 0+105,40;
• przebudowy sieci teletechnicznej od km 0’-005,20 do km 0+098,20, od km 0’+022,40 do km 0’+031,30;
• przebudowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami od km 0+007,30 do km 0+163,90;
• przebudowy sieci gazowej wraz z przyłączami od km 0+000,60 do km 0+098,30, od km 0+137,40 do km 0+153,30;
• przebudowy sieci elektroenergetycznej nN od km 0-009,50 do km 0+118,70, od km 0+117,70 do km 0+118,70, od km 0+118,70 do km 0+154,40, od km 0+118,70 do km 0+167,40;
• przebudowy sieci elektroenergetycznej SN od km 0-008,10 do km 0+115,00, od km 0+118,70 do km 0+145,00;
• wykonania skarp od km 0+002,50 do 0+023,50, od km 0+083,20 do0+113,90;
• wycinki kolidującej zieleni
zlokalizowana na (w nawiasach podano numery działek powstałych w wyniku podziału):
• działce nr: 1318/6 obr. 53, jedn. ewid. Podgórze w Krakowie
• części działek nr: 916/5 (916/10), 916/7 (916/12), 916/8 (916/14), 917/3 (917/5), 917/4 (917/7), 1277 (1277/3), 1318/2 (1318/91), 1318/3 (1318/93), 1318/5 (1318/96), 1318/8 (1318/97), 1318/90 (1318/99, 1318/101) obr. 53, jedn. ewid. Podgórze w Krakowie
• części działek nr: 916/5 (916/9), 916/8 (916/13), 917/3 (917/6), 917/4 (917/8), 926/5, 1277 (1277/4), 1318/3 (1318/94), 1318/5 (1318/95), 1318/8 (1318/98), 1318/90 (1318/100) obr. 53, jedn. ewid. Podgórze, 295/8, 295/11, 295/12, 312/6, 393/17, 423/2 obr. 55, jedn. ewid. Podgórze w Krakowie – działki, na których zachodzi konieczność ustalenia obowiązku przebudowy lub budowy istniejących sieci uzbrojenia terenu, przebudowy zjazdów, przebudowy innych dróg publicznych oraz wykonania robót koniecznych do realizacji inwestycji.”
Wniosek w przedmiotowej sprawie obejmuje zatwierdzenie podziałów nieruchomości:
jednostka ewidencyjna Kraków- Podgórze; obręb 53:
1. Działka nr 916/5 objęta KR1P/00043129/8 o pow. 0,0506 ha, dzieli się na działki nr:
- 916/9 o pow. 0,0457 ha – pozostaje w dotychczasowym władaniu,
- 916/10 o pow. 0,0049 ha – przeznaczona pod budowę drogi,
2. Działka nr 916/7 objęta KR1P/00137823/9 o pow. 0,0241 ha, dzieli się na działki nr:
- 916/11 o pow. 0,0212 ha – pozostaje w dotychczasowym władaniu,
- 916/12 o pow. 0,0029 ha – przeznaczona pod budowę drogi,
3. Działka nr 916/8 objęta KR1P/00078176/6 o pow. 0,0370 ha, dzieli się na działki nr:
- 916/13 o pow. 0,0329 ha – pozostaje w dotychczasowym władaniu,
- 916/14 o pow. 0,0041 ha – przeznaczona pod budowę drogi,
4. Działka nr 917/3 objęta KR1P/00043131/5 o pow. 0,0627 ha, dzieli się na działki nr:
- 917/5 o pow. 0,0094 ha – przeznaczona pod budowę drogi,
- 917/6 o pow. 0,0578 ha – pozostaje w dotychczasowym władaniu,
5. Działka nr 917/4 objęta KR1P/00043131/5 o pow. 0,0629 ha, dzieli się na działki nr:
- 917/7 o pow. 0,0080 ha – przeznaczona pod budowę drogi,
- 917/8 o pow. 0,0549 ha – pozostaje w dotychczasowym władaniu,
6. Działka nr 1277 objęta KR1P/00267999/3 o pow. 1,0062 ha, dzieli się na działki nr:
- 1277/3 o pow. 0,0056 ha – przeznaczona pod budowę drogi,
- 1277/4 o pow. 1,0006 ha – pozostaje w dotychczasowym władaniu,
7. Działka nr 1318/2 objęta KR1P/00202830/8 o pow. 0,1508 ha, dzieli się na działki nr:
- 1318/91 o pow. 0,0705 ha – przeznaczona pod budowę drogi,
- 1318/92 o pow. 0,0803 ha – pozostaje w dotychczasowym władaniu,
8. Działka nr 1318/3 objęta KR1P/00370949/3 – gruntowa, o pow. 0,4300 ha, dzieli się na działki nr:
- 1318/93 o pow. 0,0184 ha – przeznaczona pod budowę drogi,
- 1318/94 o pow. 0,4116 ha – pozostaje w dotychczasowym władaniu,
9. Działka nr 1318/5 objęta KR1P/00202830/8 o pow. 0,0399 ha, dzieli się na działki nr:
- 1318/95 o pow. 0,0298 ha – pozostaje w dotychczasowym władaniu,
- 1318/96 o pow. 0,0101 ha – przeznaczona pod budowę drogi,
10. Działka nr 1318/8 objęta KR1P/00534869/6, o pow. 0,0648 ha, dzieli się na działki nr:
- 1318/97 o pow. 0,0213 ha – przeznaczona pod budowę drogi,
- 1318/98 o pow. 0,0435 ha – pozostaje w dotychczasowym władaniu,
11. Działka nr 1318/90 objęta KR1P/00202830/08 – gruntowa, o pow. 0,1237 ha, dzieli się na działki nr:
- 1318/99 o pow. 0,0184 ha – przeznaczona pod budowę drogi,
- 1318/100 o pow. 0,4116 ha – pozostaje w dotychczasowym władaniu,
- 1318/101 o pow. 0,0014 ha – przeznaczona pod budowę drogi.
Wnioskiem objęto również konieczność wejścia w teren działek (w nawiasie numery działek powstające w wyniku podziału nieruchomości pozostające przy dotychczasowym właścicielu objęte obowiązkiem), położonych poza liniami rozgraniczającymi teren inwestycji, co do których konieczne jest nałożenie w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obowiązków: przebudowy lub budowy istniejących sieci uzbrojenia terenu, przebudowy zjazdów, przebudowy innych dróg publicznych oraz wykonania robót koniecznych do realizacji inwestycji: nr 916/5 (916/9), 916/8 (916/13), 917/3 (917/6), 917/4 (917/8), 926/5, 1277 (1277/4), 1318/3 (1318/94), 1318/5 (1318/95), 1318/8 (1318/98), 1318/90 (1318/100) obr. 53, jedn. ewid. Podgórze, oraz nr 295/8, 295/11, 295/12, 312/6, 393/17, 423/2 obr. 55, jedn. ewid. Podgórze w Krakowie.
W związku z powyższym strony mogą złożyć odpowiedź na pismo wszczynające postępowanie, a w każdym stadium postępowania zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, w tym złożyć wyjaśnienia na piśmie, przywołując znak sprawy jak w nagłówku.
Jednocześnie, z uwagi na konieczność podejmowania działań zmierzających do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 w związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, informuje się o ograniczonej możliwości osobistego zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków). Zapoznanie z aktami sprawy możliwe jest tylko i wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres mailowy) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. zostanie włączone do akt sprawy i poddane ocenie, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Składanie uwag może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 7.40-14.30.
Inspektor prowadzący sprawę: Urych Bogumił, tel. nr 12 616 81 10, e-mail: Bogumil.Urych@um.krakow.pl.
Zgodnie z art. 41 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i ich pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ o każdej zmianie swego adresu, ponieważ w razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postepowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływnie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się niniejszego obwieszczenia.