budynek mieszkalny wielorodzinny na działkach 152/1 i 152/2 wraz z infrastrukturą techniczną przy ul. Pszczelnej w Krakowie
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 28.01.2021 r.
AU-02-6.6730.2.559.2019.WMA
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.), zawiadamia się strony postępowania, iż w toku prowadzonego postępowania w przedmiocie ustalenia warunków zabudowy dla zamierzenia inwestycyjnego pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z infrastrukturą techniczną i zjazdem na działkach nr 152/1, 152/2, 684/12, 173/20, 173/25, 175/1, 175/2, 175/3 obr. 33 Podgórze, przy ul. Pszczelnej w Krakowie”.
tut. organ w dniu 28.01.2020 r. wystąpił o uzgodnienie projektu decyzji do Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie;
Niniejszym pismem, zgodnie z art. 10 kpa, również zawiadamia się strony postępowania, iż została zgromadzona całość materiału dowodowego przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie, w tym projekt decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy oraz o możliwości wypowiedzenia się , co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie siedmiu dni od daty otrzymania niniejszego pisma
Stronom postępowania przysługuje również prawo wypowiedzenia się co do zebranego materiału dowodowego oraz złożenia ewentualnych uwag i wniosków
Jednocześnie, z uwagi na konieczność podejmowania działań zmierzających do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 w związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, informuje się o ograniczonej możliwości osobistego zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków). Zapoznanie z aktami sprawy możliwe jest tylko i wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP)- z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów (instrukcja obsługi Portalu Klienta w załączeniu).
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. zostanie włączone do akt sprawy i poddane ocenie, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Składanie uwag może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 7.40-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Wojciech Malost tel. nr 12 616-80-61, e-mail: Wojciech.Malost@um.krakow.pl
Jednocześnie podkreśla się, że możliwość zapoznania się z materiałem dowodowym, stanowi prawo, a nie obowiązek stron.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 10.07.2019 r.
Instrukcja
PORTAL KLIENTA
Wydział Architektury i Urbanistyki UMK
Zachęcamy do korzystania z aplikacji Portal Klienta, zapewniającej uzyskanie bezpośredniego dostępu do informacji o prowadzonej sprawie w wygodny sposób.
Założenie konta umożliwi wgląd online do toczących się postępowań.
Co zyskują Państwo posiadając konto na Portalu Klienta?
Otrzymują Państwo wygodną alternatywę dla przeglądania akt.
Szybko dowiedzą się Państwo na jakim etapie postępowania jest Państwa sprawa.
Przeczytają Państwo pisma zanim dotrą do Państwa drogą tradycyjną.
Informacji o wnioskach udziela dziennik podawczy.
Więcej informacji na stronie:
www.bip.krakow.pl/architektura
Portal Klienta służy do udostępniania stronom informacji o przebiegu postępowania. Natomiast uzupełnienia dokumentów można dokonywać między innymi przez platformę ePUAP za pomocą profilu zaufanego.
Aby skorzystać z PORTALU KLIENTA Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK wymagane jest założenie indywidualnego konta.
Konto w Portalu Klienta można założyć składając wniosek o utworzenie konta za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, ePUAP- stosując tzw. Pismo ogólne do którego należy dołączyć wniosek o utworzenie konta w Portalu Klienta pobrany ze strony Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK www.bip.krakow.pl/architektura.
Po zakończeniu procesu zakładania konta, na wskazany przez Państwa adres mailowy otrzymają Państwo dane logowania.
Otrzymanymi danymi mogą się Państwo zalogować na stronie https://portalklientaau.um.krakow.pl/
lub za pośrednictwem wyżej wskazanej strony Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK.