Budowa zespołu 11 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na działkach nr 252/1, 252/2,252/3, 241/1 i 241/2 obr. 43 Podgórze przy ul. Kobierzyńskiej w Krakowie”.
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 12.02.2021 r.
AU-02-5.6730.2.789.2020.WMA
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.), zawiadamia się strony postępowania o wydaniu w dniu 08.02.2021 r. postanowienia Prezydenta Miasta Krakowa o zwieszeniu postępowania z uwagi na sprzeczność planowanej inwestycji z projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego znak AU-02-5.6730.2.789.2020.WMA
Na niniejsze postanowienie przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie, ul. Lea 10, za pośrednictwem organu wydającego decyzję tj.: Prezydenta Miasta Krakowa, na adres: Wydział Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków, w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego postanowienia.
Oznaczenie stron postępowania w niniejszej decyzji jest niezbędne dla spełnienia obowiązku wynikającego z art. 107 §1 Kpa stanowiąc dopuszczalne przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016r. str. 1)
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 12.02.2021 r.
Jednocześnie, z uwagi na ogłoszenie na obszarze RP stanu epidemii oraz z podejmowanymi działaniami, które zmierzają do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, informuje się o braku możliwości osobistego zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w siedzibie urzędu. Kontakt z urzędem możliwy jest z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Informuje się, że od 14 października, budynki Urzędu Miasta Krakowa oraz Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą dostępne wyłącznie dla pracowników. Komunikaty w tej sprawie pojawiają się w Biuletynie Informacji Publicznej UMK.
WAiU UMK informuje, że wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa będzie można złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Poczty Polskiej, za pośrednictwem usługi Paczkomat Urząd 24, bądź poprzez wrzucenie specjalnej koperty do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów (instrukcja obsługi Portalu Klienta w załączeniu).
Składanie uwag może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 7.40-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Wojciech Malost, tel. nr 616-80-61, e-mail: Wojciech.Malost@um.krakow.pl;
Wydział Architektury i Urbanistyki UMK e-mail:au.umk@um.krakow.pl
Jednocześnie podkreśla się, że możliwość zapoznania się z materiałem dowodowym, stanowi prawo, a nie obowiązek stron.
Instrukcja
PORTAL KLIENTA
Wydział Architektury i Urbanistyki UMK
Zachęcamy do korzystania z aplikacji Portal Klienta, zapewniającej uzyskanie bezpośredniego dostępu do informacji o prowadzonej sprawie w wygodny sposób.
Założenie konta umożliwi wgląd online do toczących się postępowań.
Co zyskują Państwo posiadając konto na Portalu Klienta?
Otrzymują Państwo wygodną alternatywę dla przeglądania akt.
Szybko dowiedzą się Państwo na jakim etapie postępowania jest Państwa sprawa.
Przeczytają Państwo pisma zanim dotrą do Państwa drogą tradycyjną.
Informacji o wnioskach udziela dziennik podawczy.
Więcej informacji na stronie:
www.bip.krakow.pl/architektura
Portal Klienta służy do udostępniania stronom informacji o przebiegu postępowania. Natomiast uzupełnienia dokumentów można dokonywać między innymi przez platformę ePUAP za pomocą profilu zaufanego.
Aby skorzystać z PORTALU KLIENTA Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK wymagane jest założenie indywidualnego konta.
Konto w Portalu Klienta można założyć składając wniosek o utworzenie konta za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, ePUAP- stosując tzw. Pismo ogólne do którego należy dołączyć wniosek o utworzenie konta w Portalu Klienta pobrany ze strony Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK www.bip.krakow.pl/architektura.
Po zakończeniu procesu zakładania konta, na wskazany przez Państwa adres mailowy otrzymają Państwo dane logowania.
Otrzymanymi danymi mogą się Państwo zalogować na stronie https://portalklientaau.um.krakow.pl/
lub za pośrednictwem wyżej wskazanej strony Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK.