„Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działkach nr 117/16, 117/17 obr. 34 Podgórze przy ul. J. Wiśniewskiego w Krakowie.”
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 25.02.2021
AU-02-5.6730.2.639.2019.WMA
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.), zawiadamia się strony postępowania o wydaniu w dniu 24.02.2021 r. postanowienia Prezydenta Miasta Krakowa w postępowaniu znak AU-02-6.6730.2.725.2018.WMA dotyczącym podjęcia przedmiotowego postępowania
Na powyższe postanowienie zażalenie nie przysługuje
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 25.02.2021 r.
Zgodnie z art. 49b § 1 Kpa strona postępowania może złożyć wniosek o udostępnienie odpisu postanowienia, jeśli podlega ono zaskarżeniu; we wniosku należy wskazać sposób i formę udostepnienia; organ, który wydał postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie.
Jednocześnie, z uwagi na ogłoszenie na obszarze RP stanu epidemii oraz z podejmowanymi działaniami, które zmierzają do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, informuje się o braku możliwości osobistego zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w siedzibie urzędu. Kontakt z urzędem możliwy jest z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Informuje się, że od 14 października, budynki Urzędu Miasta Krakowa oraz Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą dostępne wyłącznie dla pracowników. Komunikaty w tej sprawie pojawiają się w Biuletynie Informacji Publicznej UMK.
WAiU UMK informuje, że wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa będzie można złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Poczty Polskiej, za pośrednictwem usługi Paczkomat Urząd 24, bądź poprzez wrzucenie specjalnej koperty do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów (instrukcja obsługi Portalu Klienta w załączeniu).
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. zostanie włączone do akt sprawy i poddane ocenie, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Składanie uwag może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 7.40-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Wojciech Malost, tel. nr 616-80-61, e-mail: Wojciech.Malost@um.krakow.pl;
Wydział Architektury i Urbanistyki UMK e-mail:au.umk@um.krakow.pl
Jednocześnie podkreśla się, że możliwość zapoznania się z materiałem dowodowym, stanowi prawo, a nie obowiązek stron.
Jednocześnie, z uwagi na ogłoszenie na obszarze RP stanu epidemii oraz z podejmowanymi działaniami, które zmierzają do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, informuje się o braku możliwości osobistego zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w siedzibie urzędu. Kontakt z urzędem możliwy jest z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Informuje się, że od 14 października, budynki Urzędu Miasta Krakowa oraz Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą dostępne wyłącznie dla pracowników. Komunikaty w tej sprawie pojawiają się w Biuletynie Informacji Publicznej UMK.
WAiU UMK informuje, że wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa będzie można złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Poczty Polskiej, za pośrednictwem usługi Paczkomat Urząd 24, bądź poprzez wrzucenie specjalnej koperty do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów (instrukcja obsługi Portalu Klienta w załączeniu).
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. zostanie włączone do akt sprawy i poddane ocenie, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Składanie uwag może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 7.40-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Wojciech Malost, tel. nr 616-80-61, e-mail: Wojciech.Malost@um.krakow.pl;
Wydział Architektury i Urbanistyki UMK e-mail:au.umk@um.krakow.pl
Jednocześnie podkreśla się, że możliwość zapoznania się z materiałem dowodowym, stanowi prawo, a nie obowiązek stron.