„Budowa budynku usługowego na działkach nr 205/3, 204/8 obr. 43 Podgórze w rejonie ul. Obozowej/8-go Pułku Ułanów w Krakowie”
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 08.03.2021 r.
AU-02-6.6730.2.1056.2017.WMA
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.), zawiadamia się strony postępowania o wydaniu w dniu 13.11.2020 r. postanowienia Prezydenta Miasta Krakowa o przesunięciu terminu załatwienia sprawy w postępowaniu znak AU-02-6.6730.2.1056.2017.WMA w związku z rozstrzygnięciem Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie z dnia 07.08.2020 r. znak: SKO.ZP/415/293/2020
Na powyższe postanowienie zażalenie nie przysługuje.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 08.03.2021 r.
Jednocześnie, z uwagi na ogłoszenie na obszarze RP stanu epidemii oraz z podejmowanymi działaniami, które zmierzają do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, informuje się o braku możliwości osobistego zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w siedzibie urzędu. Kontakt z urzędem możliwy jest z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Informuje się, że od 14 października, budynki Urzędu Miasta Krakowa oraz Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą dostępne wyłącznie dla pracowników. Komunikaty w tej sprawie pojawiają się w Biuletynie Informacji Publicznej UMK.
WAiU UMK informuje, że wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa będzie można złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Poczty Polskiej, za pośrednictwem usługi Paczkomat Urząd 24, bądź poprzez wrzucenie specjalnej koperty do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów (instrukcja obsługi Portalu Klienta w załączeniu).
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. zostanie włączone do akt sprawy i poddane ocenie, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Składanie uwag może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 7.40-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Wojciech Malost, tel. nr 616-80-61, e-mail: Wojciech.Malost@um.krakow.pl;
Wydział Architektury i Urbanistyki UMK e-mail:au.umk@um.krakow.pl
Równocześnie informuje się, iż w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii organ administracji publicznej może odstąpić od zasady określonej w art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego także w przypadku, gdy wszystkie strony zrzekły się swego prawa.
Wobec powyższego strona postępowania może złożyć oświadczenie o rezygnacji z uprawnienia polegającego na zapoznaniu się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie; wypowiedzeniu się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, w formie pisemnej lub dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Strona, która nie ma miejsca zamieszkania lub zwykłego pobytu albo siedziby w Rzeczypospolitej Polskiej, innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej albo państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w Rzeczypospolitej Polskiej i nie działa za pośrednictwem konsula Rzeczypospolitej Polskiej, jest obowiązana wskazać w Rzeczypospolitej Polskiej pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia, względnie adresu do korespondencji w Polsce. W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń (lub adresu do korespondencji) w zakreślonym terminie, przeznaczone dla tych stron pisma pozostawione będą w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.
Zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1000) złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa podlega opłacie skarbowej wg stawki określonej w części IV.3 załącznika ww. ustawy, tj. w wysokości 17 zł od każdego stosunku pełnomocnictwa. Zgodnie z załącznikiem do ustawy o opłacie skarbowej, jeżeli pełnomocnictwo jest udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, podlega zwolnieniu od opłaty skarbowej.