„Rozbudowa ul. Żołnierskiej (droga gminna klasy L)"
AU-01-6.6740.4.7.2021.PSZ Kraków, 2.07.2021 r.
OBWIESZCZENIE Prezydenta Miasta Krakowa o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację drogi
Na podstawie art.10 § 1, art. 49, i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.) w związku z art. 11d ust. 5 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ((t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1363), Prezydent Miasta Krakowa zawiadamia, że dnia 13 kwietnia 2021 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Prezydenta Miasta Krakowa działającego przez Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa – ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia pn.: „rozbudowa ul. Żołnierskiej (droga gminna klasy L) w zakresie:
zlokalizowanych na:
- działkach położonych w części w liniach rozgraniczających teren przedmiotowej inwestycji ulegające podziałowi (w nawiasach podano numery działek powstałych w wyniku podziału pod planowaną inwestycję):
działki nr 37/4 (37/9), 447/8 (447/14) obr. 28 Podgórze
- działkach położonych w części w liniach rozgraniczających teren przedmiotowej inwestycji nie ulegające podziałowi, stanowiące istniejący pas drogowy:
działka nr 464 obr. 28 Podgórze
- działkach poza liniami rozgraniczającymi drogę, na których zachodzi konieczność ustalenia obowiązku budowy zjazdów, obowiązku przebudowy innych dróg publicznych
część działki nr 599, 584/1, 47/12, 455 obr 28 Podgórze
Wniosek w przedmiotowej sprawie obejmuje zatwierdzenie podziałów nieruchomości:
(pogrubieniem oznaczono nr działek po podziale przeznaczone pod inwestycję)
jednostka ewidencyjna Kraków- Podgórze; obręb 28:
W związku z powyższym strony w każdym stadium postępowania zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, w tym złożyć wyjaśnienia na piśmie, przywołując znak sprawy jak w nagłówku.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres mailowy) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów.
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. zostanie włączone do akt sprawy i poddane ocenie, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Składanie uwag może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 8.00 – 14.00
Inspektor prowadzący sprawę: Paulina Szumiec, tel. nr 12 616 81 51, e-mail: paulina.szumiec@um.krakow.pl.
Zgodnie z art. 41 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i ich pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ o każdej zmianie swego adresu, ponieważ w razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postepowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływnie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się niniejszego obwieszczenia.