Szanowni Państwo!
W związku z awarią u dostawcy Internetu dla Urzędu Miasta Krakowa występują problemy z połączeniem z siecią Internet z komputerów Urzędu, w tym wysyłanie i
odbieranie poczty e-mail poza Urząd, niedostępne są również obecnie aplikacje i usługi:
- Krakowski Portal Podatnika – https://kpp.um.krakow.pl
- Portal Elektronicznych Usług Publicznych – https://peu.um.krakow.pl
- Aplikacja do rezerwacji internetowej - https://umawianiewizyt.um.krakow.pl/
- Portal klienta Wydziału Architektury - https://portalklientaau.um.krakow.pl/login
- Portal klienta Wydziału GD - https://eco.um.krakow.pl/
- Na stronie dotyczącej monitoringu powodziowego RWD PROSPECT dane nie będą aktualizowane - https://mpdev.prospect.pl/app/doplywy_wisly/krakow/krakow.php
- Krakowskie Obiekty Noclegowe - https://ekon.um.krakow.pl/pl
- Formularz dot. zgody na doręczenie Krakowskiej Wyprawki dostępny przez poprzez stronę - https://www.krakow.pl/nasze_miasto/244260,artykul,miejska_wyprawka_dla_najmlodszych_krakowian.html
- Na stronie BIP nie będzie wyświetlana informacją o zamówieniach publicznych - https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=20761
- Dzielnice Miasta Krakowa - https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=1&mmi=453
- Ankiety opublikowane - https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=43693
- Dokumenty Systemu Zarządzania Jakością - https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=20521
- Wyszukiwarka dla BIP MK - https://www.bip.krakow.pl/wyszukiwarka
- Sprawdzanie stanu sprawy - https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=1&mmi=23072
Awaria jest niezależna od infrastruktury SI UMK. Przepraszamy za niedogodności. Będziemy informować o przewidywanym terminie usunięcia awarii przez dostawcę.
Za utrudnienia przepraszamy.