Obwieszczenie o zawieszeniu postępowania o wydanie decyzji WZ dla inwestycji przy ulicy Dukatów, nr sprawy: AU-02-3.6730.2.535.2019.ŁOK.
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 26.08.2021 r.
AU-02-3.6730.2.535.2019.ŁOK
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.),
zawiadamia się, że w postępowaniu w sprawie o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji pn. : „Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego z dobudowanym garażem na dwa samochody osobowe na dz. nr 36/1 obr. 6 jedn. ewid. Śródmieście przy ulicy Dukatów w Krakowie.”
Prezydent Miasta Krakowa na podstawie art. 97 § 1 pkt 1 w związku z art. 101, art. 103 oraz art. 123 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego wydał postanowienie z dnia 26.08.2021 r. zawieszające wyżej wymienione postępowania administracyjne do czasu ustalenia spadkobierców zmarłej strony postępowania.
Od niniejszego postanowienia stronom służy prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie ul. Lea 10, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Krakowa - Wydział Architektury i Urbanistyki UMK, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków, w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia.
Jednocześnie, z uwagi na konieczność podejmowania działań zmierzających do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 w związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, informuje się o ograniczonej możliwości osobistego zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków). Zapoznanie z aktami sprawy możliwe jest tylko
i wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres mailowy) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 8.00-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Główny Specjalista Łukasz Okarmus, tel. 12 6168176,
e-mail: Lukasz.Okarmus@um.krakow.pl
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 26.08.2021 r.