Wydanie decyzji Nr AU-2/6730.2/669/2021 z dnia 29.09.2021 r. o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji przy ul. Jaskrowej w Krakowie
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), zawiadamia się strony postępowania o wydaniu w dniu 29.09.2021 r. decyzji Prezydenta Miasta Krakowa Nr AU-2/6730.2/669/2021 o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji pn.: budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z dojściem, dojazdem i infrastrukturą techniczną na działce nr 123/20 obręb 16 Nowa Huta wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr 123/2, 123/21 obręb jw. w tym budową zjazdu z działki 123/2 obręb jw. na teren działki nr 123/20 obręb jw. przy ul. Jaskrowej w Krakowie.
Od powyższej decyzji stronie postępowania przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie, ul. Lea 10, 30-048 Kraków za pośrednictwem organu wydającego decyzję tj.: Prezydenta Miasta Krakowa, na adres: Wydział Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia (art. 127 § 1 i 2 oraz art. 129 § 1 i 2 k.p.a.).
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 29.09.2021 r.
Z uwagi na konieczność podejmowania działań zmierzających do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 w związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, informuje się o ograniczonej możliwości osobistego zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków). Zapoznanie z aktami sprawy możliwe jest tylko i wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę. Inspektor prowadzący sprawę: Magdalena Pilch, e-mail: Magdalena.Pilch@um.krakow.pl, tel. kontaktowy 12 616 81 29.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego). W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres mailowy) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Zgodnie z art. 49b § 1 Kpa strona postępowania może złożyć wniosek o udostępnienie odpisu decyzji, we wniosku należy wskazać sposób i formę udostepnienia; organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie.