„Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działkach nr 42/2, 42/3, 43 obr. 42 Krowodrza przy ulicy Białoprądnickiej
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 10.11.2021 r.
AU-02-54.6730.2.849.2020.WMA
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity, Dz. U. z 2021 r., poz. 735..), zawiadamia się strony postępowania o wydaniu decyzji znak AU-2/6730.2/762/2021 z dnia 08.11.2021 r. w której u m a r z a s i ę postępowanie w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji p.n.: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego składającego się z trzech części nadziemnych na wspólnym garażu wraz z naziemnymi miejscami postojowymi, drogami wewnętrznymi, infrastrukturą techniczną na działkach nr 42/2, 42/3, 43 obr. 42 Krowodrza z istniejącym wjazdem z ulicy Białoprądnickiej z działki nr 536/5 obr. 42 Krowodrza w Krakowie”
Od decyzji niniejszej stronom służy prawo odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie, ul. Lea 10, za pośrednictwem organu wydającego decyzję tj.: Prezydenta Miasta Krakowa, na adres: Wydział Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, Mogilska 41, 31-545 Kraków, w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszej decyzji.
W odwołaniu od decyzji strony mogą złożyć wniosek o przeprowadzenie przez organ II instancji postępowania wyjaśniającego w zakresie niezbędnym do rozstrzygnięcia sprawy. W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania, składając stosowne oświadczenie organowi, który decyzję wydał, nie później niż w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Zrzeczenie się prawa do wniesienia odwołania przed doręczeniem niniejszej decyzji jest nieskuteczne. Z dniem doręczenia organowi administracji publicznej oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 10.11.2021 r.
Jednocześnie, z uwagi na konieczność podejmowania działań zmierzających do ograniczenia rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 w związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, informuje się o ograniczonej możliwości osobistego zapoznania się ze zgromadzonym materiałem dowodowym w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków). Zapoznanie z aktami sprawy możliwe jest tylko i wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP)- z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów (instrukcja obsługi Portalu Klienta w załączeniu).
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. zostanie włączone do akt sprawy i poddane ocenie, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Składanie uwag może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 7.40-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Wojciech Malost tel. nr 12 616-80-61, e-mail: Wojciech.Malost@um.krakow.pl
Jednocześnie podkreśla się, że możliwość zapoznania się z materiałem dowodowym, stanowi prawo, a nie obowiązek stron.
Instrukcja
PORTAL KLIENTA
Wydział Architektury i Urbanistyki UMK
Zachęcamy do korzystania z aplikacji Portal Klienta, zapewniającej uzyskanie bezpośredniego dostępu do informacji o prowadzonej sprawie w wygodny sposób.
Założenie konta umożliwi wgląd online do toczących się postępowań.
Co zyskują Państwo posiadając konto na Portalu Klienta?
Otrzymują Państwo wygodną alternatywę dla przeglądania akt.
Szybko dowiedzą się Państwo na jakim etapie postępowania jest Państwa sprawa.
Przeczytają Państwo pisma zanim dotrą do Państwa drogą tradycyjną.
Informacji o wnioskach udziela dziennik podawczy.
Więcej informacji na stronie:
www.bip.krakow.pl/architektura
Portal Klienta służy do udostępniania stronom informacji o przebiegu postępowania. Natomiast uzupełnienia dokumentów można dokonywać między innymi przez platformę ePUAP za pomocą profilu zaufanego.
Aby skorzystać z PORTALU KLIENTA Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK wymagane jest założenie indywidualnego konta.
Konto w Portalu Klienta można założyć składając wniosek o utworzenie konta za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, ePUAP- stosując tzw. Pismo ogólne do którego należy dołączyć wniosek o utworzenie konta w Portalu Klienta pobrany ze strony Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK www.bip.krakow.pl/architektura.
Po zakończeniu procesu zakładania konta, na wskazany przez Państwa adres mailowy otrzymają Państwo dane logowania.
Otrzymanymi danymi mogą się Państwo zalogować na stronie https://portalklientaau.um.krakow.pl/
lub za pośrednictwem wyżej wskazanej strony Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK.