Funkcjonowanie Wydziału Geodezji w okresie obowiązywania stanu epidemii. Warianty składania wniosków oraz tryb przekazywania materiałów i odbioru dokumentów.
Wydział Geodezji Urzędu Miasta Krakowa informuje, że możliwe są następujące warianty składania wniosków oraz określa tryb przekazywania materiałów i odbioru dokumentów:
1.1) poprzez platformę e-PUAP (wnioski należy dołączyć jako załączniki do pisma ogólnego). Adresy skrytek ePUAP Urzędu Miasta Krakowa wskazanych do przesyłania pism w formie dokumentów elektronicznych:
a) /UMKr/SkrytkaESP – podstawowy adres dla dowolnej korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Krakowa, podpisanej i niepodpisanej,
b) /UMKr/ServoPD – adres dedykowany dla dowolnej korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Krakowa. Dokument musi być opatrzony podpisem elektronicznym spełniającym wymagania określone w ustawie
o informatyzacji (podpis kwalifikowany, podpis potwierdzony Profilem Zaufanym lub podpis osobisty).
1.2) na skrzynkę e-mail Referatu Udostępniania Danych z Baz PZGiK Wydziału Geodezji: wnioski.geodezja@um.krakow.pl. Tak złożony wniosek musi zawierać podpis Wnioskodawcy w oryginale czyli musi być poświadczony:
- podpisem elektronicznym
- bezpiecznym podpisem elektronicznym
- podpisem potwierdzonym profilem zaufanym
Skany oraz zdjęcia wniosków przesłane na maila nie zawierające powyższych podpisów nie wszczynają procedury udostępniania materiałów i nie będą realizowane.
a) za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres : Urząd Miasta Krakowa Wydział Geodezji ul. Grunwaldzka 8, 31-526 Kraków,
b) wniosek można wrzucić do przygotowanej skrzynki w budynku przy
ul. Grunwaldzkiej 8 w godzinach od 8.00 do 15.00,
c) poprzez umieszczenie przesyłki w jakimkolwiek paczkomacie InPost zlokalizowanym na terenie Krakowa za pomocą strony internetowej: urzad24.inpost.pl
Następnie po zarejestrowaniu tak złożonego wniosku, w celu jego realizacji poprzez udostępnienie materiałów bądź wydanie wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów i budynków nastąpi kontakt telefoniczny lub mailowy ze strony urzędu (konieczne podanie czytelnego adresu e-mail).
Materiały oraz dokumenty są wydawane drogą elektroniczną lub wysyłane pocztą tradycyjną lub poprzez usługę InPost mogą być do odbioru
w paczkomacie przy ul. Zaleskiego.