Dobra znajomość Microsoft Office głownie WORD i EXCEL.
Umiejętność konfiguracji i instalacji sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych.
Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
Do zakresu obowiązków wykonywanych będzie należało:
Prowadzenie działań interwencyjnych związanych z usuwaniem usterek i awarii na stacjach roboczych użytkowników.
Instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego.
Przygotowywanie nowych stanowisk pracy zgodnie z procedurami w IT.
Dbanie o standardy poufności informacji i danych osobowych.
Zgłaszanie nierozwiązywalnych awarii do firm zewnętrznych.
Miejsce pracy: Lokalizacje pracy urzędników UMK.
Osoby chętne do podjęcia pracy, proszę o zgłoszenia swoich kandydatur na adres it.umk@um.krakow.pl w terminie do dnia 31.03.2022 r.
Ewentualne pytania można kierować na wskazany adres e -mail bądź telefonicznie: 12 616 1402.
Swoje kandydatury mogą zgłaszać wszystkie osoby spełniające wymagania i posiadające PESEL.