Budowa bud.mieszkalnego wieloro. składającego się z 3 części nadziemnych, z usługami,(…)na dz.58/7, 57/303(…)obr. 47 Podgórze(…)przy ul. Puszkarskiej w Krakowie
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 23.05.2022 r.
AU-02-4.6730.2.339.2020.APŁ.EUL
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.), zawiadamia się strony postępowania, iż w toku prowadzonego postępowania w przedmiocie ustalenia warunków zabudowy dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego składającego się z 3 części nadziemnych, z usługami, garażem podziemnym, miejscami postojowymi w parterze i naziemnymi, drogami wewnętrznymi i infrastrukturą techniczną na działkach nr 58/7, 57/303, 57/299, 44/16, 45/14, 44/12, 45/12 obr. 47 Podgórze wraz z wjazdem z działki nr 57/302 obr. jw. oraz infrastrukturą techniczną (w tym rozbudową sieci kanalizacyjnej) na działkach nr 57/302, 57/298, 57/304, 44/15, 45/13, 45/11, 247/12, 46/4, 46/13, 48/5, 247/5, 48/3, 54/3, 55/3 obr. 47 Podgórze, części działek nr 47/7, 47/3, 251/33, 39/2, 37/3, 37/4, 38/3, 38/4, 37/1, 38/1 obr. jw. i części działek nr 831, 833 obr. 49 Podgórze, przy ul. Puszkarskiej w Krakowie”,
- tut. organ wystąpił do Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie o wydanie postanowienia w przedmiocie uzgodnienia projektu decyzji dla zamierzenia inwestycyjnego objętego przedmiotowym wnioskiem, zgodnie z kompetencjami;
- zgromadzony został kompletny materiał dowodowy w sprawie.
Jednocześnie, informuje się iż zapoznanie z aktami sprawy możliwe jest po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę. Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).Kontakt z urzędem możliwy jest z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. 7.40-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Elżbieta Ulman, tel. nr 12 616 80 98.
e-mail: Elzbieta.Ulman@um.krakow.pl
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres poczty elektronicznej) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu. Przekazanie materiału dowodowego na adres poczty elektronicznej możliwe będzie jedynie w sytuacji, gdy możliwa będzie jednoznaczna identyfikacja adresata poczty elektronicznej.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów.
Stronom postępowania przysługuje również prawo wypowiedzenia się co do zebranego materiału dowodowego oraz złożenia ewentualnych uwag i wniosków
Wszelkie zastrzeżenia, uwagi i zarzuty wniesione przez strony postępowania w toku prowadzonego postępowania zostaną rozstrzygnięte w trakcie toczącego się postępowania, zaś odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej przedmiotowe postępowanie.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 23.05.2022 r.