Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Mazowieckiej w Krakowie
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 28.07.2022r.
AU-02-3.6730.2.179.2020.KCZ
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity, Dz. U. z 2021r., poz. 735 z późn. zm.), zawiadamia się strony postępowania, że w postępowaniu wszczętym w dniu 13.03.2020r., na wniosek Spółki Capri Sp. z o.o., ul. Mazowiecka 25, 33-019 Kraków, działającej przez pełnomocnika Pana Jacka Studenckiego, LJK Architekci, ul. Mostowa 4/4, 31-061 Kraków w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji pn.: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługowo-handlową w parterze oraz garażem podziemnym na działkach nr 209/1, 209/4, 209/5, 368/9 obr. 46 Krowodrza wraz z wewnętrznym układem komunikacji oraz wjazdem z działki nr 402 obr. jw. przy ul. Mazowieckiej w Krakowie” został zgromadzony materiał dowodowy.
Z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie strony postępowania mogą zapoznać się w terminie 7 dni, siedzibie Wydziału Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa ul. Mogilska 41, pokój nr 1, w godzinach przyjęć stron: poniedziałek-piątek w godz. 7.40-15.00.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres mailowy) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów (instrukcja obsługi Portalu Klienta w załączeniu).
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. zostanie włączone do akt sprawy i poddane ocenie, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Składanie uwag może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 8.00-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Kamil Czerniawski, tel. 616 81 78, e-mail: Kamil.Czerniawski@um.krakow.pl
Obwieszczenie nastąpiło w dniu: 28.07.2022r.
Informacje dodatkowe - PORTAL KILIENTA
W celu sprawnej komunikacji z Wydziałem Architektury i Urbanistyki zachęcamy do założenia konta na Portalu Klienta. Jest to aplikacja skierowana do stron postępowania w sprawach prowadzonych przez Wydział. Za pośrednictwem portalu, zalogowany użytkownik ma możliwość zapoznania się z informacjami o etapie rozpatrywania sprawy oraz z treścią kluczowych dokumentów i pism w sprawie. Użytkownik uzyskuje dostęp tylko do spraw, w których przysługują mu uprawnienia strony postępowania.
Konto w Portalu Klienta można założyć składając wniosek o utworzenie konta za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, ePUAP- stosując tzw. Pismo ogólne do którego należy podłączyć wniosek o utworzenie konta w Portalu Klienta (link do informacji nt. portalu Klienta: https://www.bip.krakow.pl/?mmi=12920.)